تکمیل و تجهیز بیمارستان دیر برای افتتاح در هفته سلامت

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان 56 تختخوابی شهرستان دیر با هزینه‌ای بالغ‌بر 300 میلیارد ریال با سرعت تکمیل و تجهیز می‌شود و در هفته سلامت با حضور مقامات ارشد کشوری افتتاح خواهد شد.

تکمیل و تجهیز بیمارستان دیر برای افتتاح در هفته سلامت
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر علیرضا رئیسی در حاشیه بازدید از بیمارستان دیر اظهار داشت: یکی از مطالبات به‌حق مردم دیر، تکمیل بیمارستان این شهر است که روند تکمیل و تجهیز این بیمارستان با جدیت در دست اجرا است به‌گونه‌ای که نصب دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی با حداکثر سرعت در حال انجام است.

وی با ابراز امیدواری برای تکمیل هر چه سریع‌تر بیمارستان دیر خاطرنشان کرد: با تکمیل این بیمارستان، ارائه خدمات مطلوب درمانی به اهالی این شهرستان تسهیل خواهد شد.

دکتر رئیسی بابیان اینکه تجهیزات پزشکی و اداری بیمارستان دیر خریداری‌شده است گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همزمان با خریداری و انتقال تجهیزات به شهرستان کار نصب تجهیزات در بیمارستان را با حداکثر توان آغاز کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: با مساعدت و حمایت ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های و برنامه‌ریزی صورت گرفته خرید تجهیزات و انتقال آن به بیمارستان دیر صورت گرفته است و با حداکثر سرعت و توان در حال نصب است.

وی با اشاره به جذب 56 نفر کادر درمانی و پشتیبانی گفت: تعداد 40 نفر کادر درمانی بیمارستان طی آزمون استخدامی جذب‌شده است و 16 نفر نیز کادر اداری و خدماتی نیز مراحل استخدامی خود را می‌گذرانند.

دکتر رئیسی تصریح کرد: پروژه ساخت بیمارستان ۵۶ تختخوابی شهرستان دیر که عملیات ساخت آن متوقف‌شده بود با استقرار دولت تدبیر و امید به‌طورجدی به آن پرداخته و به اتمام رسید.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.