ساری،

احیا موقوفات بیمارستان امیرکلا

رئیس جمعیت هلال احمر بابل گفت: موقوفات مرتبط با بیمارستان امیرکلا احیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی پورباقر افزود: طبق تفاهم نامه‌ای که بین جمعیت هلال احمر بابل با بیمارستان‌ها منعقد شده، تیم درمان اضطراری در بابل تشکیل و این طرح امسال اجرایی می‌شود.

وی گفت: از جمله برنامه‌های مهم جمعیت هلال احمر بابل در سال جاری اجرا طرح نشاط اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد است.

وی از ادامه اجرای طرح خادم با شعار من خانواده‌ام را دوست دارم همزمان با سراسر کشور خبر داد و افزود: یکی از اقدامات اساسی ما در این طرح عضوگیری از گروه‌های مرجع اعم از نهادهای دولتی و غیردولتی دارای مجوز و آموزش و بکارگیری آنها در کارهای انسان دوستانه است.

رئیس جمعیت هلال احمر بابل با اشاره به اینکه از دیگر کارهای امسال افزایش راه‌اندازی خانه‌های هلال روستایی، شهری و محلات با هدف آموزش تیم امداد محلات شهری، روستایی با فعالیت انسان دوستانه است، گفت: تیم واکنش سریع تخصصی در حوادث شهرستانی مثل سیلاب، امداد جاده‌ای، آتش‌سوزی جنگل و اطفای حریق راه‌اندازی و فعال می‌شود.

پورباقر از فعال کردن کمیته احیای موقوفات با هدف توسعه بیمارستان امیرکلا بابل خبر داد و افزود طرح توسعه برای این طرح به مساحت 3 هزار متر مربع بوده که در سال گذشته از این طرح 100 میلیون تومان به این بیمارستان کمک شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار