اردبیل؛

ایمن سازی محور کوثر به خلخال تا پایان اردیبهشت‌ماه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: عملیات ایمن‌سازی محور کوثر به خلخال تا پایان اردیبهشت‌ماه تکمیل و مجددا مسیر برای تردد بازگشایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی رحمتی در دیدار با امام جمعه کوثر اظهار کرد: عملیات ایمن‌سازی و بازگشایی محور کیوی به خلخال که از اواخر سال 95 شروع شده بود بنا به دلائلی به امسال موکول و از 17 فروردین ماه اجرایی شده است.

وی افزود: وضعیت این محور به ویژه در محدوده کیوی تا آبگرم به شکلی بود که موضوع در شورای ترافیک شهرستان و استان و ستاد مدیریت بحران مطرح و پس از طی مراحلی و بازدید کارشناسان مقرر شد برای پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی و حفظ جان هموطنانی که از این مسیر تردد می‌کنند با ترانشه‌برداری و سبک سازی دیواره‌های سنگی ایمن‌سازی شود.

رحمتی با اشاره به حجم بالای کار در این عملیات بیان کرد: با توجه به سنگلاخی و صعب‌العبور بودن منطقه کار بسیار سخت و زمان بر بوده و با وجود اینکه اعتباری در این زمینهبه این اداره کل ابلاغ نشده اما تنها برای ایجاد امنیت و سلامت هموطنان عملیات اجرایی کار را آغاز کرده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیلتصریح کرد:‌با توجه به اعزام ماشین‌آلات راهداری و نیروی انسانی متخصص از مرکز و سایر شهرستانهای استانتا پایان اردیبهشت ماه این کار را به اتمام رسانده و مجددا مسیر برای تردد بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.