تبریز؛

معرفی بهترین های پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مرند

پنجمین جشنوراه فیلم کوتاه منطقه ای مرند با معرفی بهترین فیلم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛معاون فرماندار شهرستان ویژه مرند در آیین اختتامیه این جشنواره از برگزاری ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه در سال آینده به صورت استانی در این شهرستان خبر داد.
 
اصغرپور گفت : با توجه به اینکه این شهرستان در زمینه های مختلف هنری به خصوص تئاتر و فیلم سازی دارای پتانسیل ها و هنرمندان فاخری است ، با حمایت دولت در سال آینده جهت معرفی فیلم های برتر هنرمندان مرندی و شناسایی آنها توسط فیلمسازان استانی و کشوری ، این جشنواره در سال آینده به صورت استانی برگزار خواهد شد.
 
وی افزود : هنرمندان انعکاس دهنده مشکلات و مزایای یک جامعه از دریچه هنر هستند که می توانند با هنرمندی خود زبان حال مردم جامعه و یار و یاور دولت در جهت اعتلای بیشتر هر جامعه ای باشند.
 
دبیر اجرای این جشنواره هم از حضور 40 اثر هنری در این جشنواره خبر داد.
 
فرجی افزود : در پنجمین دوره از این جشنواره 40 اثر هنری توسط فیلمسازان مرندی دردو گروه فیلم های نو و حرفه ای در قالب های داستانی،مستند و فیلم نامه نویسی شرکت کرده بودند که 32 اثر به بخش داوری که داوران از سوی استان در تبریز امر داوری را انجام میداند راه پیدا کردند.
 
وی در ادامه گفت : طبق اعلام هیئت داوران نادر رباطی کارگردان فیلم مستند مادر به عنوان بهترین فیلم مستند کوتاه، علی دلکاری با اثر یولداش به عنوان بهترین کارگردانی،حسین زینالی با اثر بمان باران به عنوان بهترین فیلم نامه،یونس شهباز با اثر گدمسن کلمزلر بهترین تدوین،مقصود حق آخری برای تصویربرداری مستند داستانی یولداش به عنوان بهترین تصویربردار،رحیم عباسی برای نقش آفرینی در فیلم کوتاه گدمسن گلمزلر به عنوان بهترین بازیگر مرد و عفت رحیم زاده با بازی در فیلم کوتاه خانم معلم به عنوان بهترین بازیگر معرفی شدند.
 
در این جشنواره از سید مجتبی موسوی با اثر آغ کاغاذ به عنوان بهترین فیلم در قابت نگاه نو از سوی داوران تقدیرشد.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.