اردبیل؛

آمادگی ورزشگاه رضازاده اردبیل برای مسابقات والیبال آسیا

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: 80 درصد ورزشگاه رضازاده اردبیل برای میزبانی مسابقات والیبال امیدهای آسیا آماده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید درخشنده در بازدید از ورزشگاه رضازاده اردبیل گفت: 80 درصد ورزشگاه رضازاده اردبیل برای میزبانی مسابقات والیبال امیدهای آسیا آماده شده و با برنامه ریزیهای انجام شده تا چند روز دیگر این ورزشگاه به طور کامل تجهیز و برای برگزاری مسابقات باشگوه آماده خواهد شد.

وی همچنین به بازدید از سطح شهر اردبیل و فرودگاه اشاره کرد و گفت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل قابل قبول نیست و نیاز است در این زمینه مسئولان اقدام اساسی و تاثیرگذاری انجام دهند تا شاهد حضور تماشاگران بیشتر در مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل باشیم.

وی با بیان اینکه مراکز اقامتی و خدماتی استان اردبیل برای استقبال از تیمهای مسابقات والیبال امیدهای آسیا آماده سازی شده است افزود: در این زمینه مشکلی وجود ندارد و با برنامه ریزهای انجام شده استان اردبیل میزبان شایسته‌ای برای برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.