یاسوج؛

ساخت تصفیه خانه فاضلاب سی سخت و چرام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالعات طرح ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرهای سی سخت و چرام تکمیل و وارد فاز اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: شبکه جمع‌آوری فاضلاب یکی از طرح‌های مهم و در دست اجرا در کهگیلویه و بویراحمد است. 

سید علی لدنی‌نژاد با بیان اینکه این طرح در بعضی از شهرهای استان انجام شده است، افزود: در حال حاضر طرح جمع‌آوری فاضلاب در پنج شهر استان اجرا شده است.

وی یاسوج، دوگنبدان و باشت را از شهرهای دارای تصفیه‌خانه فاضلاب عنوان کرد و ادامه داد: اجرای این طرح در شهر لنده در حال انجام است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اجرای طرح تصفیه خانه برای شهرستانهای چرام و سی‌سخت را ضروری دانست و گفت: مطالعات اجرای این طرح‌ها تکمیل و وارد فاز اجرایی شده است.

لدنی‌نژاد اتصال روستاهای اقماری شهر یاسوج به شبکه جمع‌آوری فاضلاب را از دیگر برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد و افزود: اگر روستاها به شبکه جمع‌آوری فاضلاب متصل شوند به حفظ بهداشت عمومی کمک خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب را از اهداف مهم این شرکت دانست و گفت: اتصال روستاهای اقماری به شبکه فاضلاب از جمله عوامل موثر برای تحقق این هدف است.

وی با بیان اینکه طرح اتصال روستاهای اقماری یاسوج به شبکه جمع‌آوری فاضلاب تکمیل و انجام شده است افزود: این طرح به زودی در روستاهای هدف اجرایی خواهد شد.

لدنی نژاد تسریع در اجرای مطلوب این طرح را نیازمند توجه و همکاری مسئولان و دیگر دستگاه‌ها دانست و گفت: با توجه به اهمیت و نقش موثر اجرای چنین طرح‌هایی نیاز است با تعامل و همکاری همه جانبه چنین برنامه‌هایی را اجرا و محقق کنیم.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.