تامین اعتبار لازمه پرداخت معوقات فرهنگیان تا پایان اردیبهشت/ تخصیص اعتبار هزار و ۷۰۰ میلیاردی برای آموزش و پرورش

رئیس امور آموزش وپرورش عمومی و فنی حرفه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به تخصیص اعتبار برای آموزش و پرورش گفت: پرداخت کامل معوقات به شرط تامین اعتبار لازم انجام می‌شود.

تامین اعتبار لازمه پرداخت معوقات فرهنگیان تا پایان اردیبهشت/ تخصیص اعتبار هزار و ۷۰۰ میلیاردی برای آموزش و پرورش
علی الهیار ترکمن رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص زمان پرداخت معوقات فرهنگیان و میزان تامین اعتبار برای این مساله اظهار داشت: روز چهارشنبه هفته گذشته مبلغ یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آموزش و پرورش از خزانه دریافت کرده که توزیع استانی می‌شود.
 
وی ادامه داد: بعد از این مرحله درصدد هستیم تا برای مابقی معوقات نیز تامین اعتبار داشته باشیم.
 
رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورگفت: ابتدای سال و بودجه ماه فروردین به عنوان تنخواه در نظر گرفته شده و از ماه‌های بعدی بودجه به جریان می‌افتد و تخصیص‌های سه ماهه اعتبار انجام می‌شود همچنین درآمدهایی کشور به خزانه واریز شده تا پرداخت‌های لازم انجام شود.
 
الهیاری با بیان اینکه در تلاش هستیم تا سایر معوقات باقی مانده برای پرداخت تامین اعتبار شود، اظهار کرد: اکنون دو بخش حق التدریس شاغلان و امتحانات باقی مانده و سایر معوقات در سال ۹۵ پرداخت شده است.
 
وی درباره زمان دقیق پرداخت معوقات تصریح کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا پایان اردیبهشت ماه این کار محقق شود، اما به شرط تامین اعتبار امکان این امر وجود دارد.
 
رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از معوقات در سال ۹۵ پرداخت شد، گفت: اکنون معوقات امتحانات ۹۷ میلیارد و معوقات حق التدریس شاغلان ۴۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شعبانپور
۱۰:۵۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
اگه خدارو می پرستین حقالتدریس فرهنگیان رو پرداخت کنین ۸ ماه گذشت.
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل ظهرابی
۱۲:۴۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام کی معوقات حق التدریس فرهنگیان پرداخت می شود.؟ موقعی که دیگرابرو ومنزلت یک فرهنگی بابت بدهکاری وچک سر رسیدی ریخته شود.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا
۱۱:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
هرسال برسرعقب افتادن معوقات فرهنکیان بحثه دیکه خسته شدیم بقران هیچ جای دنیا اینجورنیست .
آخرین اخبار