آیت الله دری نجف آبادی در منزل جانبازان:

جانبازان شهداء زنده تاریخ جنگ هستند

به مناسبت ایام شعبانیه و روز جانباز آیت الله دری نجف آبادی با حضور در منازل جانبازان آنها را شهداء زنده تاریخ جنگ دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛به مناسبت ایام شعبانیه و روز جانباز آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با حضور در منازل جانبازان عباسی، پیرایش وقربانی زاده  از نزدیک با آنها دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این دیدارها  جانبازان را سرمایه های عظیم انسانی دانست  گفت: این بزرگواران وارثان دفاع مقدس،  الگوی ایثار و فداکاری وشهداء زنده تاریخ جنگ هستند.

آیت الله دری نجف آبادی جانبازان را افرادی با روحیه بالا دانست و  افزود: همه جانبازان دارای روحیه عشق به اسلام ،عشق به امام،عشق به رهبری و عشق به اهل بیت هستند که این قابل تقدیر است.

وی  به نسل دوم و سوم انقلاب اشاره کردو گفت: جانبازان برای این نسلها بعنوان الگو و اسوه می باشند و جوانان باید از این بزرگواران درس ایثار و مقاومت بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد :تا ملت ما این روحیه و این فداکاری   وموج ایثار و از خود گذشتگی را دارند همیشه سرفراز و سربلند  و پیروز خواهند بود.
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.