برنامه های نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خوسف به مناسبت هفته بزرگداشت معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اعلام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت الاسلام محمد نظری فرد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوسف روز گذشته در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت:شهید مطهری اسوه تقوا و پرهیزکاری بود و همه معلمان و مربیان عرصه تعلیم و تربیت باید به مقام خود افتخار کنند.

وی استاد مطهری را نمونه بارز علم آموزی و پژوهش برشمرد و افزود: آثار فاخر شهید مطهری گنجینه ای گرانبها برای حال و آیندگان است.

نظری فرد گفت:در هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برنامه های متنوعی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است و امیدواریم شاهد حضور کلیه بسیجیان،فرهنگیان و مردم شهرستان در این برنامه ها باشیم..

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوسف افزود:دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،دیدار با امام جمعه شهرستان خوسف،دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری مراسم محوری نشست روشنگری با سخنرانی سخنران کشوری از مهمترین برنامه های ناحیه سپاه در سطح شهرستان خواهد بود.

وی حضور بسیجیان در نمازجمعه،برنامه صبحگاه دانش آموزی ،پیاده روی خانوادگی و محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و گفت:سپاه و بسیج همواره در امر تبیین و روشنگری برای قشرهای مختلف مردم کوشا بوده و امیدواریم بتوانیم ذره ای از زحمات مربیان و معلمان را جبران کنیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.