تا 24 ساعت آینده؛

بازگشت پتروشیمی پردیس به مدار تولید

با حفظ شرایط پایدار پتروشیمی پردیس تا 24 ساعت آینده به مدار تولید باز می‌گردد.

بازگشت پتروشیمی پردیس به مدار تولید
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روابط عمومی شرکت پتروشیمی پردیس اعلام کرد حادثه در واحد اوره فاز یک مجتمع پتروشیمی پردیس تحت کنترل است و با حفظ شرایط پایدار، این واحد تا 24 ساعت آینده در مدار تولید قرار می‎گیرد.

بر اساس این اطلاعیه واحد اوره فاز یک مجتمع پتروشیمی پردیس شامگاه دوشنبه دچار نشتی شد که بلافاصله واحدهای ایمنی و آتش نشانی این شرکت و شرکت های همجوار وارد عمل شده و عملیات کنترل و مهار نشتی آغاز شد.

در تحقیقات اولیه، بالا بودن فشار سیستم و معیوب شدن شیر تخلیه عامل اصلی نشتی بوده است. با نشت مواد نه نفر از کارکنان این شرکت و امدادگران حاضر در محل حادثه، دچار مشکلات تنفسی شدند که هفت نفر در بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه تحت درمان قرار گرفتند و دو نفر از مصدومان جهت انجام کنترل‎ها و مراقبت های ویژه و موثرتر به بیمارستان امام خمینی کنگان اعزام شدند که شرایط عمومی مصدومین پایدار و رو به بهبود است.

مجتمع پتروشیمی پردیـس تولید کننده محصولات آمونیـاک و اوره، بزرگترین مجتمع تولیدکننده آمونیـاک و اوره در خاورمیانـه و نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.