ساری،

کشف 10 دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه سرقتی

10 دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه سرقتی در ساری کشف شد.

سرهنگ زيدالله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ماموران انتظامی کلانتری 13 این فرماندهی حین گشت زنی در محدوده خیابان شهبند به فردی که در حال بازکردن قفل یک دستگاه موتورسیکلت بود، مظنون شدند.

وی افزود: سارق به محض مشاهده ماموران پلیس قصد فرار از دست قانون داشت که با هوشیاری و عکس العمل سریع ماموران انتظامی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: متهم به نام "ح– ن" از سارقان سابقه دار در تحقیقات و بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به پنج فقره سرقت موتور سیکلت با همکاری دو همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ کاظمی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضائی پس از شناسایی مخفیگاه همدستان این متهم این افراد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان 6 دستگاه موتورسیکلت و 4 دستگاه دوچرخه را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از موارد، سرقت های صورت گرفته به واسطه سهل انگاری مالکان وسایل نقلیه صورت می گیرد، افزود: شهروندان با توجه به هشدارهای پلیس از رها کردن وسائط نقلیه خودرویی و موتوری به صورت روشن در معابر عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.