اردبیل؛

مدیران بنگاه‌های اقتصادی قدرت مدیریت را در شرایط بحرانی داشته باشند

استاندار اردبیل گفت: مدیران بنگاه‌های اقتصادی باید قدرت مدیریت مجموعه‌های تولیدی و صنعتی خود را در شرایط بحرانی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل افزود: مدیران بنگاه‌های اقتصادی باید قدرت مدیریت مجموعه‌های تولیدی و صنعتی خود را در شرایط بحرانی داشته باشند.

وی گفت: هنر مدیران اقتصادی مدیریت در شرایط بحران و خروج مجموعه تولیدی و صنعتی از حالت رکود است که فعالان اقتصادی ما باید به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

خدابخش تصریح کرد: جلسات ستاد تسهیل برای کمک به بنگاه‌های اقتصادی و ارایه تسهیلات به واحد‌ها برای گردش مالی و گسترش فعالیت اقتصادی است.

وی افزود: مجموعه‌های اقتصادی باید توان سنجش وضعیت بازار و ارایه محصولات متناسب با نیاز بازار را داشته باشند تا در فروش محصولات خود دچار مشکل نشوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز بیان کرد: تاکنون ۱۴۳ میلیارد تومان به ۱۳۲ طرح در حوزه صنعت و ۹۳ میلیارد تومان به ۱۷۰ طرح در حوزه کشاورزی تسهیلات ارایه شده است.

سید حامد عاملی در ادامه تصریح کرد: تعدادی از طرح‌هایی که تصویب شده در مرحله ارایه تسهیلات قرار دارد و ارایه تسهیلات برای طرح‌هایی که دارای شرایط دریافت هستند همچنان ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: ارایه تسهیلات به این بخش‌ها باعث حل مشکلات عمده این واحدها شده است و دولت سعی می‌کند با حل مشکلات اقتصادی واحدهای صنعتی و کشاورزی فضا را برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بیشتر آماده کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار