مردم قدرت اصلی نظام اند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد گفت: مردم قدرت اصلی نظام ما هستند، هرقدرتی که بخواهد چشم بدی به کشور ما داشته باشد با وجود شما مردم نخواهد توانست جنگی را شروع کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه گفت: این روزها روزهای تکریم مقام معلم و بزرگداشت مقام کارگر است چراکه یکی پرورش دهنده نسل آینده و دیگری چرخاننده چرخ اقتصاد کشور هستند، تکریم و بزرگداشت این دو قشر بر همه ما تکلیف است.

خطیب نماز جمعه مشهد افزود: متاسفانه در همین روزها شاهد از دست رفتن جمعی از کارگران معدن در شمال کشور بودیم.

وی گفت: کارگران معادن سخت ترین کار و بین کارگران معدن سخت ترین فعالیت را کارگران معادن زغال سنگ را برعهده دارن اما دلخراش تر از سختی کار وضعیت این کارگران بود، آن ها در سال 94 بخاطر عدم دریافت حقوق دست به تحصن زدند، این افراد همین امروز هفده ماه حقوق عقب افتاده دارند و حال جسد بی جان آن ها تحویل خانواده هایشان شده است.

وی تصریح کرد: 38 سال از انقلاب گذشته و ما ادعای عدالت اجتماعی را داریم، ما شیعه علی (ع) هستیم آن وقت کارگری هفده ماه حقوق معوقه دارد، این همه همایش و اجلاس مناسبتی به منظور بزرگداشت کارگر چه نتیجه ای داشته است؟ این برخورد با کارگران درست نیست و این تکریم مقام کارگر نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه گفت: امروز تمام حکومت ها یا وابسته به قدرت و پول هستند و یا وابسته به استکبار جهانی و آمریکا، در تمام دنیا تنها کشوری که وابسته به اسلام و شما مردم است نظام جمهوری اسلامیست.

آیت الله علم الهدی افزود: دو هفته دیگر تا انتخابات فرصت باقیست، نباید ندانسته و نسنجیده در انتخابات شرکت کرد، مردم آسیب پذیر و قشر ضعیف جامعه همچون این کارگران معدن را در هنگام انتخاب در نظر بگیرید چرا که ما در قبال همه این ها مسئول هستیم.

وی افزود: نامزدهای ریاست جمهوری باید توجه داشته باشند که طبق صحبت های مقام معظم رهبری، به خاطر رقابت با امنیت کشور بازی نکنند.

وی ادامه داد: اگر می خواهند بگویند ما سایه جنگ را از روی این مملکت برداشته ایم باید توجه کنند که اینگونه صحبت ها پیام های دشمن است، مردم قدرت اصلی نظام ما هستند و هرقدرتی که بخواهد چشم بدی به کشور ما داشته باشد با وجود شما مردم نخواهد توانست جنگی را شروع کند.

وی افزود: سی و هشت سال تحربه سیاسی ما نشان داده که دشمنان از هیج فرصتی برای آسیب زدن به ما نمی گذرند و نمی توان پذیرفت آن ها به خاطر عده ای و یا جریانی گزینه جنگ با ما را کنار بگذارند، اگر آمریکا بداند فرصت حمله به ما را دارد حمله خود را از صبح به ظهر نخواهد انداخت ولی آن ها از شما مردم میترسند چرا که قدرت نظام ما مردم آن است.

وی در پایان گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعیست و سرپیچی از آن سرپیچی از تکلیف شرعی خود است، امیدواریم با توجه به راهبردهای رهبری که اولویت را مستضعفین دانستند مردم با انتخاب صحیح به گونه ای این تکلیف شرعی خود را انجام دهند که چشمان دشمن کور شود تا دیگر نتواند چشم بدی به کشور ما داشته باشد.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.