اردبیل؛

کشف 158 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی در استان اردبیل

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل 158 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت با اعلام این خبر افزود: این تعداد چوب آلات قاچاق جنگلی که توسط یک دستگاه کامیون از استان های همجوار وارد این استان شده بود با هوشیاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استاندر حوزه شهرستان اردبیل توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.

وی افزود: دراین رابطه 2نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به مخربین و متجاوزین به عرصه های جنگلی و مرتعی هشدار داد و گفت: در جهت پاسخگویی به دغدغه های مقام معظم رهبری مبنی بر جلو گیری از تخریب عرصه های جنگلی و مرتعی و قاچاق چوب آلات و زغال توسط افراد فرصت طلب و سودجو ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان با آمادگی کامل و با گشت شبانه روزیو کنترل گلوگاه های قاچاق عرصه را برای متخلفین تنگ تر خواهند نمود.

وی از اهالی شریف ودوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق چوب آلات و زغال جنگلی توسط افراد سودجو و فرصت طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان بصورت 24 ساعته اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.