کرمانشاه؛

افتتاح سه باشگاه ورزشی در انتظامی شهرستان کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان از افتتاح همزمان سه باشگاه ورزشی در سطح انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ "رضا شیرزادی"گفت: این باشگاه های ورزشی با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و تعاملات برون سازمانی در کلانتری 26 آزادگان، پاسگاه بیلوار و ستاد انتظامی شهرستان کرمانشاه، ایجاد شده اند.

وی افزود: این باشگاه های ورزشی به منظور توانمند سازی و پر کردن اوقات فراغت کارکنان انتظامی شهرستان کرمانشاه راه اندازی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه در راستای طرح مکنا به دنبال افزایش خدمات دهی به کارکنان انتظامی شهرستان کرمانشاه هستیم، گفت: پرداختن به امر ورزش نه تنها اوقات فراغت کارکنان را پر می کند، بلکه باعث تقویت جسم و روح آنان نیز خواهد شد.

سرهنگ شیرزادی ارتقای آمادگی جسمانی کارکنان انتظامی را یکی از الزامات برای انجام ماموریت ها دانست و گفت: ماموران انتظامی همواره باید از جسمی قدرتمند و روحی سالم و شاد برخوردار باشند.

وی نیروهای مسلح را نماد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ورزش و برگزاری کلاس های آموزشی همواره در نیروی انتظامی مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه به برگزاری منظم برنامه های ورزشی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: کارکنان انتظامی شهرستان کرمانشاه هر هفته برنامه کوه پیمایی را به صورت منظم اجرا می کنند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار