کرمانشاه؛

20 مدال رنگارنگ حاصل تلاش دو ومیدانی‌کاران کرمانشاهی

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان از کسب 20 نشان طلا، نقره، برنز دو ومیدانی‌کاران جانباز و معلول در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از کسب 20 نشان طلا، نقره، برنز دو ومیدانی‌کاران جانباز و معلول این استان در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و گفت: 23 نفر از ورزشکاران این استان در قالب دو تیم آقایان، بانوان و به همراه چهار مربی در این دور از پیکارها حضور داشتند.

عزت‌الله پرنیان با اشاره به پایان رقابت‌های دوو میدانی قهرمانی کشور در مجموعه ورزشی آفتاب تهران، اظهار داشت: این مسابقات به مدت سه روز و با حضور 700 دوو میدانی‌کار از 31 استان برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با بیان اینکه 23 نفر از ورزشکاران این استان در قالب دو تیم آقایان، بانوان و به همراه چهار مربی در این دور از پیکارها حضور داشتند، گفت: این دوره از رقابت‌ها در راستای انتخابی تیم ملی برگزار شد ،‌لذا از حساسیت بالایی برخوردار بود.

وی از کسب 20 نشان طلا، نقره، برنز دو ومیدانی‌کاران جانباز و معلول کرمانشاهی در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات در ماده‌های پرتابی‌ها، دوها و پرش‌ها برگزار شد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار