اهواز؛

حذف آموزش قرآن و آموزش دفاعی از مفاد سند 2030

امام جمعه موقت اهواز در جمع اساتید دانشگاه‌ها‌ در مورد سند۲۰۳۰ یونسکو که به امضای معاون اول رئیس جمهور رسیده بود، افشاگری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در جمع اساتید دانشگاه‌های اهواز گفت: دشمن برای همه ما برنامه دارد و تا کنون نیز برای عملی کردن نقشه هایش حساب شده و دقیق عمل کرده است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ خاطرنشان کرد: ایشان در طول 2  سال گذشته بیش از 130 بار درباره نفوذ سخن به میان آوردند که نمونه آخر آن را نیز سند 2030  یونسکو است و آن را راه نفوذ معرفی کردند.

وی در ادامه به برخی از مفاد سند 2030  یونسکو اشاره کرد و ادامه داد: حذف درس آموزش دفاعی از درس‌های مدارس یکی از اقدامات این سند است که دانش‌آموزان را برای تسلیم شدن آماده کنند.
حاجتی تصریح کرد: حذف آموزش قران نیز از موارد بعدی سند 2030 یونسکو است که به امضای معاون اول رئیس جمهور رسیده بود و رهبر انقلاب درباره اجرای آن هشدار داده است.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: ما باید الگوهای خود را اصلاح کنیم، الگوی ما ابراهیم است که با قوم خود نیز مرزبندی داشت زیرا آنها غیر از خدای یکتا را پرستش می‌کردند.

‌حاجتی عنوان کرد: انتخابات پیش رو انتخابات عادی نیست و همه ما به ویژه اساتید دانشگاه وظیف دارند که اصلح را به مردم معرفی کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.