سنندج؛

صدا و سیمای مرکز کردستان، میزبان بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: صدا و سیمای مرکز کردستان شهریور امسال، میزبان بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانهاست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ابوالقاسم امان اللهی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: میزبانی جشنواره بیستم تولیدات رادیویی و تلویزیونی یکی از مهمترین رویدادهای سالهای اخیر و فرصتی برای معرفی فرهنگ غنی کردستان است و در همین راستا انتظار می رود از تمامی ظرفیت های استان در این بخش بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه تاکنون جلسات هماهنگی و کمیته های متعددی در سنندج و تهران برای برگزاری مطلوب این جشنواره ملی برپا شده است، افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگی بودن استان کردستان، باید زمینه برگزاری هرچه بهتر این جشنواره فراهم شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به لزوم همکاری تمامی ادارات و سازمان های دولتی در استان کردستان برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره، یادآور شد: همکاری و تعامل بین بخشی و بهره برداری از ظرفیت ها و توانمندی های استان کردستان در راستای برگزاری جشنواره ای آبرومند یکی از نیازهای لازم و ضروری است و انتظار می رود شاهد عملی کردن این مهم باشیم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.