پیروز جابری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

خستگی کار در محیط دوستانه « طرح، رنگ، نقاشی» به چشم نمی‌آید

کارگردان برنامه « طرح، رنگ، نقاشی» در مورد تازه‌ترین فعالیت خود خبر داد.

پیروز جابری کارگردان مجموعه « طرح، رنگ، نقاشی» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر مشغول کارگردانی برنامه «طرح، رنگ، نقاشی» هستم.

وی ادامه داد: برنامه «طرح، رنگ، نقاشی» با محوریت آموزشی بوده که به صورت تولیدی بر روی شبکه پویا پخش می‌شود.

تصویربردار مجموعه «میوه ممنوعه» تصریح کرد: در برنامه «طرح، رنگ، نقاشی» عواملی هستند که به نحو احسن این مجموعه را به سمت جلو پیش می‌برند از جمله مهیار مجیب که با شادی و سرزندگی خاصی این برنامه را اجرا می‌کند و خانم امیری، کارشناس و متخصص کار کودک بوده به طوری که به بچه‌ها آموزش می‌دهد تا با دست نقاشی بکشند و کاردستی درست کنند از همین جا از آنها تشکر می‌کنم.
 
این کارگردان در پاسخ به اینکه نظر شما در مورد کارگردانی چیست، اظهار داشت: من علاقه زیادی به کارگردانی دارم و به نظر من، کارگردانی یعنی خلق آثار و شکوفایی آنها که این مقوله برایم لذت‌بخش است.

وی در مورد تهیه‌کننده برنامه «طرح، رنگ، نقاشی» خاطرنشان کرد: از تهیه‌کننده خوب برنامه «طرح، رنگ، نقاشی»، حمید علیزاده تشکر می‌کنم.

جابری ادامه داد: محیط دوستانه و دلنشینی که آقای علیزاده برای همه عوامل فراهم کرده به گونه‌ای است که هیچ‌ یک از ما خستگی کار را احساس نمی‌کنیم امیدوارم همیشه سرزنده و سلامت باشند.

گفتنی است؛ برنامه «طرح، رنگ، نقاشی» در قالب 200 قسمت 20 دقیقه‌ای، هر روز در ساعت 14:30 از شبکه آموزش در حال پخش است.



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار