ساری؛

برداشت غیر مجاز به بهانه رابطه دوستی

پسرشیادی که با برقرای روابطی دوستانه با دختر مورد علاقه اش اقدام به برداشت غیر مجاز از حسابش کرده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا مازندران شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،گفت: در پی مراجعه فردی به پليس فتا ، مبنی بر برداشت غیر مجاز وجه از حساب وی توسط فردی ناشناس موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم که با برداشت غیر مجاز وجه از حساب شاکی به صورت اینترنتی به مبلغ 20 میلیون ریال آن را صرف خرید شارژ تفن همراه و پرداخت قبوض حامل های انرژی کرده بود را شناسایی کردند .

رئیس پلیس فتای استان مازندران گفت : متهم که از دوستان شاکی بوده است در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده به سرقت وجه از حساب شاکی اعتراف کرد .

سرهنگ حسن محمدنژاد با بیان اینکه متهم پس از کسب اعتماد شاکی به اطلاعات حساب وی دسترسی کرده بود، افزود: متهم انگیزه خود از این اقدام را جبران هزینه هایی که در زمان دوستی هایش با شاکی کرده بود عنوان کرد .

رئیس پلیس فتا مازندران هشدار داد: کارت خود و رمز عبور خود را به هیچ وجه در اختیار دیگران قرار ندهید تا زمینه ارتکاب جرم برای سودجویان و افراد فرصت طلب فراهم نشود و برای امنیت بیشتر رمز کارت بانکی خود را به صورت دوره ای تغییر دهید.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار