اردبیل؛

آماده‌سازی ۹۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان کوثر

فرماندار کوثر از آماده‌سازی ۹۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان کوثر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا علیپور به آماده‌سازی ۹۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان کوثر اشاره کرد و گفت: تنها ۱۲ شعبه سیار و مابقی ثابت است.

وی متذکر شد: انتخابات شوراها تنها در ۷۸ روستا که جمعیت بالای ۲۰ خانوار دارند برگزار می‌شود اما انتخابات ریاست جمهوری در تمامی روستاها برگزار خواهد شد.

فرماندار کوثر تاکید کرد: در مجموع دو هزار نفر در روند برگزاری انتخابات مشارکت و نظارت و بازرسی خواهند داشت.

علیپور با اشاره به برخی تخلفات انتخاباتی در این شهرستان متذکر شد: متأسفانه برخی نهادها بدون اینکه حق دخالت قانونی در انتخابات داشته باشند از یک نامزد خاص جانبداری کرده و با مراجعه به روستاها تبلیغ می کنند.

وی تاکید کرد: متأسفانه این افراد به بهانه برگزاری جلسات به اغلب روستاها مراجعه کرده و حتی تصاویر نامزد مورد نظر را نصب کرده اند که از هیئت‌های نظارت و بازرسی درخواست کردیم رسیدگی شوداما پاسخ مطلوبی دریافت نشده است.

فرماندار کوثر گفت: پیش‌بینی می‌شود شمار رأی‌دهندگان این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به میزان حداقل ۱۰ درصد افزایش یابد.

علیپور افزود: تاکنون اغلب انتخابات به ویژه انتخابات مجلس در زمستان برگزار شده و به دلیل اینکه بیشتر اهالی این شهرستان در زمستان مهاجرت می کنند، مجموع رأی‌دهندگان متجاوز از ۱۱ هزار نفر نبوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در اردیبهشت ماه واقع شده، پیش‌بینی می‌شود تعداد واجدین شرایط رأی به بیش از ۱۲ هزار نفر نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار