تحویل زمین و شروع تجهیز کارگاه بدنه سد دالکی

شروع تجهیز کارگاه بدنه سد دالکی و همزمان تحویل زمین به پیمانکار با حضور مدیران آب منطقه ای بوشهر، نمایندگان مشاور و پیمانکار در محل ساختگاه سد دالکی انجام شد.

تحویل زمین و شروع تجهیز کارگاه بدنه سد دالکیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نماینده مجری طرح سد دالکی اظهار داشت: سد دالکی که از مطالبات دیرینه مردم دشتستان و از اولویتهای اصلی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر می باشد، به منظور تسریع در ساخت این سد، عملیات اجرایی احداث بدنه، تاسیسات و تجهیزات وابسته به آن با انجام تشریفات و مناقصه به مبلغ سه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال صورت پذیرفت و قرارگاه خاتم الانبیاء برنده این مناقصه شد.

جهانگیر کدخداپور تامین آب مورد نیاز بیش از ۲ میلیون اصله نخل منطقه را از جمله اهداف این طرح دانست.

وی ادامه داد: این سد با حجم مخزن ۲۷۰ میلیون متر مکعب و حجم آب تنظیمی ۴۳۴ میلیون متر مکعب با طول تاج ۱۲۰۰ متر در مدت زمان ۴ سال ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیمانکار این سد نیز خود را موظف کرده از حداکثر توان مالی و تجهیزات خود برای تسریع در اجرای این پروژه استفاده کند.

کدخداپور بیان داشت: سد دالکی از نوع خاکی با هسته آسفالتی و با ارتفاع ۱۰۶ متر در فاصله ۱۱۰ کیلومتری از مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.