اعزام 460 روحانی به نقاط مختلف استان بوشهر

مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اعزام 460 نفر مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف این استان به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان خبر داد.

اعزام 460 روحانی به نقاط مختلف استان بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام نعمت الله عظیمی فرد با بیان اینکه 460 نفر مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف این استان به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان اعزام شده‌اند، اظهار داشت: از این شمار 67 نفر غیربومی و مابقی بومی استان بوشهر هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه مبلغان اعزامی برنامه های مختلفی شامل تلاوت قرآن، احکام، نشست ها و مباحث مشاوره و اخلاق و سبک زندگی را برگزار می کنند، افزود: مدیران شهرستانی باید با استفاده از ظرفیت های منطقه ای هر شهرستان در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی با تعامل با سایر دستگاه ها و نهادهای شهرستان توجه جدی داشته باشند.

عظیمی فرد گفت: تلاش در راستای تحقق اهداف و شاخص های مورد نظر سازمان تبلیغات از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی مدیران شهرستانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه جدی به محوریت فعالیت های قرآنی به ویژه تفسیر قرآن کریم، پیش بینی تمهیدات و اقدامات لازم در خصوص مقابله و برخورد جدی با روزه خواری را نیز مهم برشمرد و ادامه داد: بهره گیری از پیام های مناسب تبلیغی، استفاده از آیات و روایات و احادیث، لحاظ کردن تدابیر لازم به منظور برگزاری نشست های ترتیل خوانی و گسترش مفاهیم نهج البلاغه از دیگر برنامه هایی است که در طول ماه رمضان نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داریم.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.