در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

محمد بحرانی راوی فیلمی با موضوعی خاص

حسام اسلامی به جدیدترین فعالیت خود در بخش مستند اشاره کرد.

حسام اسلامی مستند ساز در خصوص جدیدترین فعالیت خود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مراحل پایانی کارهای فنی مستند بلند هشتاد دقیقه‌ای با نام موقت «رزم آرا دوسیه مسکوت» را انجام می دهیم و امیدواریم در جشنواره سینما حقیقت نمایش داده شود.

وی افزود: این اثر که تهیه‌کنندگی آن را خودم، کارگردانی احسان عمادی و مشاور پژوهش مرتضی رسولی‌پور انجام می‌دهیم، در مورد پرونده ترور رزم آرا است.

وی ادامه کرد: اصل کارمان بر اساس گزارشات بازجویی‌ها و بازرس‌های پرونده، شاهدان زنده و دست اول و در مستندات پیش رفت، بارها آن ها را مطالعه کردیم و بر اساس آن فیلم شکل گرفت.

این مستندساز اظهار داشت: در این زمینه حدود شصت و پنج سال گذشته، روایت‌ها، مستنداتی محکم، ابهامات و سرنخ‌هایی وجود داشته که برخی نادیده گرفته شده و پیگیری نشده است که ما دنبال کردیم.

این کارگردان عنوان کرد: دو سال پیش با همین تیم، فیلمی مستند به نام «محاکمه» ساختیم که در جشنواره سینما حقیقت و جشن خانه سینما حضور داشت و در چند رشته نامزد شد و جایزه دریافت کرد،این اثر فضای «محاکمه» را دارد اما به پرونده دیگری پرداختیم.

اسلامی تصریح کرد: راوی این فیلم محمد بحرانی است.

اسلامی درباره حضور فیلمش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: اگر بخش مستند در این جشنواره گنجانده شود باعث خوشحالی ماست حضور پیدا کند چون آثار با مخاطبان فراگیرتری اعم از اهالی سینما، اهالی رسانه و حتی مخاطبان عام روبرو می‌شوند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار