جدیدترین گاف توییتری ترامپ و واکنش‌های جالب آمریکایی‌ها به آن+ تصاویر

رئیس‌جمهور آمریکا پیام جدیدی در حساب توییتر خود منتشر کرده که کاملا بی‌معنی است و این اقدام مورد تمسخر آمریکایی‌ها قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، علاقه زیادی به توییت کردن دارد. وی پس از ورود به کاخ سفید با خبرنگاران به سردی برخورد کرد و اظهار داشت ترجیح می‌دهد اخبار را شخصا و به شکل مستقیم از طریق توییترش به اطلاع مردم آمریکا برساند.

چندی پیش ترامپ یک توییت بی‌معنی منتشر کرد که در آن فقط کلمه انگلیسی we به معنای "ما" به چشم می‌خورد؛ اما رئیس جمهور آمریکا بلافاصله متوجه اشتباهش شد و آن را حذف کرد.

این بار ترامپ یک جمله بی‌معنی در حساب توییتر خود منتشر کرده که به نظر می‌رسد به اشتباه بر روی صفحه کیبورد، حروفی را تایپ کرده است.

گاف جدید ترامپ در حساب توییتر+ تصاویر

برخلاف گاف قبلی ترامپ در توییتر، وی چندین ساعت پس از انتشار آن، متوجه این اشتباه نشده و آن را حذف یا اصلاح نکرد.  همین موضوع موجب شد بسیاری از کاربران عبارت بی‌معنی ترامپ را در حساب توییتر وی به تمسخر بگیرند.

یک شهروند آمریکایی بلافاصله پلاک خودرویی با عبارت نامفهوم "covfefe” خریداری کرده است. 

گاف جدید ترامپ در حساب توییتر+ تصاویر

برخی کاربران هم به خرید دامنه‌های اینترنتی covfefe روی آورده‌اند و یک کاربر نیز دیگر عکسی از خنده "باراک اوباما"، رئیس جمهور پیشین آمریکا، و "هیلاری کلینتون"، رقیب انتخاباتی ترامپ، منتشر کرد که ظاهرا در حال تمسخر ترامپ هستند.

گاف جدید ترامپ در حساب توییتر+ تصاویر


گاف جدید ترامپ در حساب توییتر+ تصاویر


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار