توقیف 12 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در شهرستان دشتي

فرمانده انتظامی شهرستان دشتي از توقیف 12 دستگاه خودروی سواری حامل 810 میلیون ریال کالای قاچاق در 24 ساعت گذشته خبر داد.

توقیف 12 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در شهرستان دشتي
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جهانبخش صيادي اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامي این شهرستان 12 دستگاه خودرو سواری تندرو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی) که از شهرستان هاي همجوار اقدام به بارگیری كالاي قاچاق کرده و قصد خروج از شهرستان به سمت استان های همجوار را داشتند شناسایی و متوقف کردند.

وی گفت: با توجه به شیوه و شگرد قاچاقچیان در انتقال کالای قاچاق با خودروهای سبک سواری با بکار گیری حداکثر امکانات انتظامي طرح توقیف خودروهای سبک شوتی در محور لاور شرقي با انجام مراقبت های ویژه اجراء شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: تلاش همکاران منجر به توقیف 12 دستگاه خوردوی سواری شد كه تعداد 6 دستگاه از خودروهاي مذكور حامل انواع بار قاچاق به ارزش 810 میلیون ریال شد.  

سرهنگ صيادي با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه برابر نظر کارشناسان 810 ميليون ریال می باشد، افزود: این محموله ها شامل انواع كفش و بادام خارجي بود که در این رابطه شش نفر متخلف به همراه خودرو و کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.