ساری،

بررسی مشکلات 8 واحد تولیدی مازندران

مشکلات 8 واحد تولیدی مازندران در ستاد تسهیل با حضور استاندار بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران در اين جلسه با اشاره به اين كه در سال اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال بايد همه دست اندركاران اين بخش برای تحقق منويات مقام معظم رهبري اهتمام ويژه داشته باشند، افزود: مجموعه استان برای راه اندازی واحدهای توليدی – صنعتی نيمه فعال و تقويت توليد و رونق اشتغال هم افزايی كامل دارند.

مقام عالی دولت در مازندران، با تقدير از تعامل و همراهی مطلوب بانک های عامل و دستگاه های مسئول در زمینه بسته رونق تولید و تامین سرمایه در گردش واحدهای توليدی، گفت: عزم و آمادگی بالايی برای احيای واحدهای توليدی نيمه فعال و دارای مشكل در جهت رونق توليد و اشتغال وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نيز در اين جلسه به نامگذاری امسال بعنوان اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت: همه توان دستگاه های مسئول و بانك های عامل بايد در جهت حفظ اشتغال موجود و ايجاد شغل جديد بكار گرفته شود.

خيريانپور با بيان اين كه مديريت استان، حافظ منافع واحد های توليدی و همراه بانك ها و دستگاه های اجرايی در اين راستاست، افزود: در سال گذشته 175 جلسه ستاد تسهيل برای رفع موانع توليد برگزار شد كه منجر به كسب رتبه نخست استان در بسته رونق توليد در كشور شد.

در اين جلسه مشکلات شرکت های رهاسان، سولار سيستم، معدن دركوهی، گروه صنعتی خرم، آجر فدك، نساجی مازندران، شركت خوتكا و سامان سواد كوه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای برون رفت از مشکلات اتخاذ شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.