عسکری:ماندنم در تیم ملی به نظر فدراسیون بستگی دارد

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان گفت:فدراسیون تکواندو برای ادامه کار تیم ملی و فعالیتم باید تصمیم گیری کند.

فریبرز عسکری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ادامه همکاریش با تیم ملی بیان کرد: مطابق با برنامه ریزی فدراسیون قرار بود تا پایان بازی های کشورهای اسلامی در تیم ملی به عنوان سرمربی حضور داشته باشم و ادامه مسیر به تصمیم مسئولان برمی گردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مسئولان فدراسیون به فکر حمایت تیم ملی الف کشورمان هستند که با هدایت مهدی بی باک تیرماه عازم مسابقات جهانی کره جنوبی است و پس از پایان این رقابت ها برای کار هردو گروه تیم ملی تصمیم گیری می شود.

عسکری درباره ادامه همکاری خود با تیم های لیگ برتر تکواندو کشور گفت: به دلیل ماه مبارک رمضان و برگزاری مسابقات ملی،تیم های باشگاهی فعالیت ندارند و هنوز با تیم به خصوصی صحبتی نکردم و این موضوع به بعد از ماه رمضان موکول می شود.

عسکری درباره عملکرد تکواندوکاران در بازی های کشورهای اسلامی عنوان کرد: ملی پوشان ما جوان و کم تجربه بودند اما با این وجود از سطح انتظارات ما فراتر عمل کردند و توانستند در برابر  قهرمانان جهان و المپیک بدرخشند و کسب مدال کنند.

وی درمورد ناداوری در این دوره از بازی ها گفت: شرایط قانونی باید در مسابقات برای تمام تیم ها یکسان باشد.داوران در این دوره از بازی ها در چندین مورد به ضرر تیم ملی ایران رفتار کردند و این اشتباهات داوری کاملا جهت دار و به ضرر ملی پوشان ایران بود.

عسکری افزود: این قوانین جدید داوری به راحتی دست داور وسط را برای تصمیم گیری باز گذاشته و همین موضوع باعث شد دو مدال طلا را از دست بدهیم. امیدوارم که در رقابت های جهانی کره جنوبی این اتفاق برای ملی پوشان کشورمان رخ ندهد.

سرمربی تیم ملی در ادامه بیان کرد: البته نباید باخت را به گردن داور انداخت و ملی پوشان ما باید در رقابت های جهانی با آمادگی کامل حاضر شوند تا اشتباهات داوری مانع از موفقیت ملی پوشان نشود و بتوانند مدال مسابقات را کسب کنند.

وی درمورد مسابقات جهانی کره جنوبی عنوان کرد: تیم ملی ایران توانمند است و تکواندوکاران کشورمان پتانسیل کسب مدال و سکوهای قهرمانی جهان را دارند و این موضوع را در تونمنت یونان اثبات کردند اما باید در نظر داشت که تیم های حاضر در این رقابت ها با قهرمانان خود و آماده شرکت می کنند و ملی پوشان ما کار سختی را در پیش دارند.

عسکری تصریح کرد: نباید در رقابت های جهانی حریفی را دست کم گرفت.در بازی های کشورهای اسلامی تیم ها با قدرت شرکت کردند که این نشان می دهد در کره جنوبی کسب مدال ار بسیار دشواری است.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم ملی پوشان کشورمان در مسابقات جهانی کره جنوبی موفق باشند و بتوانند سکوهای جهانی را فتح کنند.تکرار عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت ها کار سختی است اما ملی پوشان ما پتانسیل کسب این عنوان را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار