همدان؛

نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) در ملایر

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: نمایشگاه خوشنویسی گروهی انجمن خوشنویسان ملایر از ١٣ تا ٢٣ خرداد در سالن مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد برپا شده است

نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی‌زاده اظهار کرد: در بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام(ره) که با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری و.. در شهرستان ملایر برگزار شد.

وی برگزاری برنامه‌های مختلف در سالگرد امام راحل را نشان از محبت مردم به  معمار کبیر انقلاب  و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های امام خمینی(ره) و شکوه یک رهبر مردمی دانست و گفت: در راستای بزرگداشت این ایام باید هماهنگ و منسجم پیش رویم تا با برنامه‌های مناسب آرمان‌ها ، شخصیت و اهداف امام(ره) را بیش از گذشته به نسل امروز معرفی کنیم.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) با اجرای برنامه‌های متنوع و سخنرانی در روزهای ١٤ و ١٥ خردادماه در بخش‌های مختلف با همکاری پایگاه‌های مختلف بسیج، در سامن و جوکار خبر داد و افزود: سخنرانی مبلغان در خصوص انقلاب اسلامی، زندگی و شخصیت حضرت امام خمینی(ره) در مساجد و حسینیه‌ها و.. نیز از برنامه‌های این روز در ملایر بود.

جمالی‌زاده از برپایی نمایشگاه کتاب و مسابقات مکتوب توسط اداره کتابخانه‌های عمومی به مناسبت رحلت امام(ره) در ملایر خبر داد و  تصریح کرد: برگزاری نشست کتابخوانی با موضوع معرفی کتاب‌هایی در خصوص حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین ١٥ خردادماه از دیگر برنامه‌های اجرایی در ملایر بود.

وی از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی گروهی انجمن خوشنویسان شعبه ملایر به مناسبت ماه مبارک رمضان و سالگرد رحلت امام خمینی(ره) از ١٣ تا ٢٣ خردادماه در سالن مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خبر داد و افزود: عصر شعری نیز با عنوان سوگواره رحلت امام خمینی(ره)در ١٧ خردادماه  با حضور شاعران ملایری برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.