همدان؛

نمایشگاه خوشنویسی در تویسرکان برپاست

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت ماه رمضان و سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) خبر داد.

نمایشگاه خوشنویسی در تویسرکان برپاستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی نورعلیئی اظهار کرد: ١٤ اثر از خوشنویسان برتر شهرستان در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی تویسرکان در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ١٢ خرداد ماه آغاز و تا ٢٥ خردادماه برپاست ،افزود: نمایشگاه خوشنویسی تویسرکان از ساعت ٨ تا ١٨ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری انجمن خوشنویسان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان برپا شده است.

وی در بخش دیگر از سخنانش به برگزاری نمایشگاه عکس «جلوه‌های ایثار» به مناسبت آزادسازی خرمشهر در تویسرکان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و بستر سازی فرهنگ ایثار و شهادت بر پا شد.

نورعلیئی تعداد آثار نمایشگاه را ٤٠ عکس دانست و افزود: نمایشگاه عکس «جلوه‌های ایثار» دلاورمردی‌ها و ایستادگی رزمندگان و ملت غیور ایران اسلامی در سال ٦١ و آزادسازی خرمشهر را برای عموم مردم به نمایش گذاشت.
 
انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.