همدان؛

مراسم شعرخوانی بزرگداشت ارتحال امام(ره) در همدان

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری مراسم شعرخوانی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در آرامگاه باباطاهر خبر داد

مراسم شعرخوانی بزرگداشت ارتحال امام(ره) در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید فروتن اظهار کرد: بزرگداشت این روز فرصتی برای معرفی بیشتر امام (ره) به مردم و به ویژه نسل جوان است تا بتوان تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های این بزرگمرد داشت.

وی با بیان اینکه این همه شور و شوق برای برگزاری سالگرد رحلت امام (ره) نشان از عزت و محبوبیت ایشان دارد، گفت: امام خمینی (ره) به عنوان شخصیت منحصر به فرد تاریخ معاصر ایران نشان دادند که می‌توان با اهدافی بلند و اندیشه‌ای راسخ در راه تحقق آرمان‌های اسلام پیش رفت.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه به برنامه‌های این اداره به مناسبت سالگرد رحلت امام اشاره کرد و گفت: در آستانه بزرگداشت این روز مراسم شعرخوانی با موضوع امام و انقلاب در آرامگاه باباطاهر برگزار شد.

فروتن به برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و افزود: نمایشگاه خوشنویسی ٥٠ اثر از هنرمندان همدان نیز در مجتمع شهید آوینی همدان برپاست و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.