ساری،

طرح قرآنی۱۴۵۱در اختیار مجریان قرآنی قرار گرفت

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران از ابلاغ ۱۶عنوان موضوع به ۹۴مجری طرح قرآنی ۱۴۵۱با محوریت سوره مبارکه ملک در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدفوقی در حاشیه بازدید از کلاس های مجری طرح قرآنی ۱۴۵۱ در مرکز استان با بیان اینکه این طرح با مشارکت کانون تخصصی قرآن و٧١مراکز خانه نور در سطح کانون­های فرهنگی هنری مساجد استان در حال برگزاری است، افزود: سهم مازندران در اجرای این طرح ٩٤کلاس پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف تشویق و ترغیب عموم علاقمندان جهت انس با آیات قرآن کریم، زمینه سازی جهت دست­یابی به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص تربیت ١٠ میلیون حافظ قرآن، گفتمان­سازی و تدبر در قرآن کریم، مشارکت و هم افزایی در اجرای برنامه­های قرآنی با سایر نهادها و دستگاه­های قرآنی برگزار خواهد شد، گفت: این طرح به صورت حضوری از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز بکار کرده است.

وی افزود: این طرح به مدت سه ماه میزبان قرآن آموزان و علاقه مندان به حفظ آیات نورانی معجزه رسول خدا(ص) است.

فوقی با بیان اینکه علاقه مندان بدون هیچ گونه محدودیت سنی می توانند در این طرح شرکت می نمایند، گفت: محتوای آموزشی این طرح شامل روخوانی و روان خوانی، حفظ و مفاهیم دو سوره مبارکه ملک و واقعه است که در ٢ بازه زمانی ١- ایام ماه مبارک رمضان از ٦خرداد تا ٦تیر ماه جاری و ٢- بعد از ماه مبارک رمضان از ٧تیر تا ٢٦مرداد امسال به اجرا در می آمد.

وی با بیان اینکه موضوعات طرح ١٤٥١با محوریت سوره مبارکه ملک به مجریان این طرح در استان ابلاغ شده، افزود: مالک حقیقی، هدف آفرینش، نظام آفرینش، برهان نظم، زینت آسمان ها، عاقبت کافران، عذاب وحشتناک، عذاب دوزخیان، عاقبت تکذیب پیامبران، رسول ظاهر و باطن، روز حسرت، مغفرت و پاداش بزرگ، عالم به ظاهر و باطن، عالم به اسرار نهان، بازگشت به سوی اوست، خوف و رجا از جمله این عناوین است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.