غیبت ملی پوشان تکواندو در قرعه کشی مسابقات جهانی

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان از نبود نام ملی پوشان در قرعه کشی مسابقات جهانی کره جنوبی خبر داد.

مهرو کمرانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در رقابت های جهانی کره جنوبی تمام قدرت های تکواندو حضور دارند و مشکل ما این است که ملی پوشان ما رنکینگ ندارند و بازی نخست آنها به شکل فینال در کره جنوبی برگزار می شود.

وی افزود: قرعه کشی مسابقات جهانی کره جنوبی بر اساس رنکینگ تکواندوکاران انجام می شود و ملی پوشان ما باید در هر وزن بدون حضور در قرعه کشی با حریفان خود در مرحله فینال رقابت کنند و در این شرایط کار تیم بسیار سخت است.

سرمربی تیم ملی در ادامه عنوان کرد: بعد از بازی های کشورهای اسلامی تلاش کردیم که مشکلات فنی را برطرف کنیم.میانگین ملی وشان ما 18 سال است و بی تجربگی و عدم خود باوری در باکو به عملکرد تیم لطمه زد.

وی بیان کرد: در اردوهای بعد از بازی باکو از حضور یک روانشناس در تیم ملی استفاده کردیم تا میران استرس ملی پوشان کاهش پیدا کند و روی خود باوری تکواندوکاران کار کردیم تا در مسابقات جهانی کره جنوبی با مشکلات روحی مواجه نشویم.

کمرانی درباره آنالیز حریفان حاضر در رقابت های جهانی کره جنوبی گفت: در هر وزن قهرمانان جهان را شناسایی کردیم و در پایان تمرینات روزانه با حضور بازیکنان به آنالیز عملکرد حریفان می پردازیم و در حال حاضر تکواندوکاران تیم شناخت خوبی از حریفان خود پیدا کردند.

وی ادامه داد: اگر تکواندوکاران در روز بازی بر استرس خود غلبه کنند و باورشان را افزایش دهند به طور حتم از سد حریفان خود عبور می کنند و می توانند مدال های خوش رنگ کره جنوبی را کسب کنند.

کمرانی درباره وضعیت مصدومیت علیزاده و کیانی بیان کرد: در حال حاضر در کنار تمرینات خود تحت نظر پزشک هستند و تمام دستورات رارعایت می کنند و برای حضور در مسابقات جهانی مشکلی ندارند و علیزاده س از این رقابت ها به رفع آسیب دیدگی های دیگر خود می پردازد.

وی در ادامه درباره اردوی تدارکاتی در صربستان عنوان کرد: قبل از اعزام به مسابقات جهانی قرار بود اردوی تدارکاتی را به مدت یک هفته در صربستان برگزار کنیم که به دلیل صادر نشدن روادید از حضور در این اردو باز ماندیم. این اردو می توانست به شناخت بازیکنان ما کمک زیادی کند و کادر فنی تیم نیز آنالیز بهتری از عملکرد دیگر تیم ها بدست می آورند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

کمرانی افزود: در این اردو کشورهای کرواسی، ترکیه، یونان و اسپانیا نیز حضور دارند و به صورت تدارکاتی تکواندوکاران با یکدیگر به رقابت می پردازند.امیدوارم بدون حضور در این اردوها بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تا زمان اعزام به مسابقات مشکل خاصی در تیم ایجاد نشود و در رقابت های جهانی کره جنوبی بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار