در صحن علنی مطرح شد؛

پزشکیان: اگر مدافعان حرم نبودند امروز داعش در کشور فاجعه به بار آورده بود

نایب رئیس مجلس گفت: عده‌ای گفتند که ما مدافعان حرم را قبول نداریم باید بگویم که ما به این مدافعان ارج می‌نهیم که اگر اینها نبودند امروز داعش در کشور فاجعه به بار آورده بود.

پزشکیان: اگر مدافعان حرم نبودند امروز داعش در کشور فاجعه به بار آورده بود
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود پزشکیان که در غیاب لاریجانی ریاست بخشی از جلسه علنی امروز (دوشنبه، 22 خرداد ماه) بهارستان را بر عهده داشت توضیحاتی درباره برخی ابهامات جلسه علنی روز چهارشنبه (17 خردا ماه و روز حادثه تروریستی در تهران) گفت:  عده‌ای در رسانه‌ها کردند که بنده گفته‌ام داعش چه ربطی به آمریکا دارد و چرا شعار مرگ بر آمریکا می‌دهید؟  
 
وی افزود: این عده بدانند در جلسه گذشته آقای حاجی دلیگانی در صحبت‌های خود شروع به سر دادن شعار «مرگ بر آ‌مریکا» کرد که بنده گفتم این به معدن یورت چه ربطی دارد زیرا می‌خواستیم نگذارم جلسه از حالت عادی خارج شود.
 
نماینده مردم تبریز تصریح کرد: متاسفانه برخی رسانه‌ها با دروغ و بهتان چنین حرف هایی زدند که باید بدانند اینها آمریکایی هستند که نسبت دروغ می‌دهند.
 
عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: مجلس در آن حادثه ابهت خود را نشان داد، ما ترسی نداریم و آماده شهادت هستیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: عده ای هم گفتند که ما مدافعان حرم را قبول نداریم باید بگویم که ما به این مدافعان ارج می‌نهیم که اگر اینها نبودند امروز داعش در کشور ما فاجعه به بار آورده بود.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار