ساری،

توزیع فراخوان طرح ملی قرآنی بشارت در کانون‌های مساجد مازندران

مسئول ستادهماهنگی و نظارت برکانون‌های مساجد مازندران گفت: علاقه‌مندان به شرکت در طرح ملی قرآنی بشارت تا ۶ تیرماه، می توانند به سوالات تدوین شده از محتوای سوره ملک پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمدفوقی در حاشیه بازدید از کلاس‌های مجری طرح قرآنی ۱، ۴، ۵، ۱ در مرکز استان با بیان اینکه سهم استان در اجرای این طرح ٩٤ کلاس پیش بینی شده، افزود: محتوای آموزشی این طرح شامل روخوانی و روان خوانی، حفظ و مفاهیم دو سوره مبارکه ملک و واقعه است.
مسئول ستادهماهنگی و نظارت برکانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران تشویق و ترغیب عموم علاقمندان جهت انس با آیات قرآن کریم، زمینه سازی جهت دست­یابی به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تربیت ١٠ میلیون حافظ قرآن، گفتمان­سازی و تدبر در قرآن کریم، مشارکت و هم افزایی در اجرای برنامه­‌های قرآنی با سایر نهاد‌ها و دستگاه­‌های قرآنی اهداف برگزاری این طرح اعلام شد.
فوقی با بیان اینکه این طرح بمدت سه ماه و به صورت حضوری میزبان قرآن آموزان و علاقه‌مندان به حفظ آیات نورانی معجزه رسول خدا (ص) است، گفت: این طرح با مشارکت کانون تخصصی قرآن و ٧١ مراکز خانه نور در سطح کانون­‌های فرهنگی هنری مساجد استان در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.