کرمان؛

قدردانی فرمانده انتظامی استان از اصناف کرمان

فرمانده انتظامی استان از اقدامات ارزنده اصناف در پيشبرد امور مختلف بويژه همکاری مناسب برای تنظيم بازار تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر با تبریک روز اول تيرماه به نام روز ملی اصناف،که امسال نيز تقارن آن با ماه مبارک رمضان مزین شده است، گفت: این روز روزنه ای برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این زحمتکشان عرصه کار و تلاش می باشد.

وی افزود: در آيين حيات بخش اسلام، كار، تلاش، كسب درآمد و روزی حلال يكی از پايه های جامعه فرهنگی و مكتبی محسوب شده و در رديف والاترين و بزرگترين عبادات قرار گرفته است.

سردار بنی اسدی فر خاطر نشان کرد: اصناف متعهد و خدوم كشورمان به ويژه اصناف استان کرمان در كنار پرداختن به فعاليتهای اقتصادی و كسب و كار همواره در مسايل روز كشور و تحولات سياسی و اجتماعی و فرهنگی منطقه نقش آفرينی كرده و از ديرباز با تبعيت از نهاد رهبری و مرجعيت دينی نقش بی بديل و تأثيرگذار خودرا در به ثمر رسيدن نهضتهای مردمی در طول تاريخ اين مرز و بوم نشان داده اند‌.

وی تصریح کرد: قشر زحمتكش و خدوم اصناف با برخورداری از روحيه مذهبی و پايبندی به اصول و ارزشهای دينی كارنامه و نام درخشانی را از خود بر جای نهاده و همراه با مولفه های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت بوده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: اصناف در کشورمان از اقشار مومن و متدينی هستند كه با نگاه دينی به مردم و جامعه خدمت كرده و وجود همين صفات و ويژگيهای بارز و منحصر به فرد آنان را از كسبه كشورهای ديگر متمايز و متفاوت ساخته است.

سردار بنی اسدی فر با گراميداشت سال اقتصاد مقاومتی توليد و اشتغال و پاسداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام جامعه اصناف، فرارسيدن یکم تیر ماه روز ملی اصناف را به تمامی صنوف شريف تبريک  گفت و از تشريک مساعی و اقدامات ارزنده اصناف در پيشبرد امور مختلف استان بويژه همکاری مناسب برای تنظيم بازار تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.