طبق ادعای سایت مارکتینگ؛

قیمت قوچان نژاد سه برابر شد

ارزش مالی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به قرارداد اولیه او بیشتر از چهار برابر شده است.

قیمت قوچان نژاد سه برابر شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سایت مارکتینگ فوتبال قیمت  رضا قوچان‌نژاد که در فصل اخیر لیگ هلند توانست 19 گل به ثمر برساند و در نهایت در رده سوم جدول گلزنان قرار گرفت را حدود سه میلیون یورو تعیین کرده که در مقایسه با قرارداد اولیه او بیشتر از چهار برابر شده است

رضا قوچان‌نژاد فصل موفقی را در هیرنوین پشت سر گذاشت و با به ثمر رساندن 19 گل و دادن سه پاس گل در اردویژه بهترین بازیکن فصل اخیر تیمش بود.این بازیکن به لحاظ آماری توانست به عنوان سومین مهاجم برتر لیگ برتر هلند (اردیویزه) شناخته شود.

مهاجم ایرانی هیرنوین که فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد با این باشگاه قرارداد 750 هزار یورویی به مدت 2 فصل امضا کرد، پس از درخششی که در این تیم داشت قیمتش به حدود  سه میلیون یورو رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۱ تير ۱۳۹۶
فوتبالیست ها خودشون قیمت تعیین میکنند . اگر همه مثل فوتبالیست ها کار میکردند ما الان رتبه اول علمی نبودیم چون اونها هم رتبه یک فوتبال ملی نیستند از طرفی ما رتبه علمی مان روز به روز بهتر میشود اما آنها در یک وضعیت میمانند . احتمال قوی این است که یک ماده دوپینگ گیاهی تیم های معروف استفاده میکنند که در کورس قهرمانی مانده اند . اگر بخواهیم قهرمان فوتبال جهان بشویم باید این ماده دوپینگ نامرئی گیاهی بدون رد را کشف کنیم . همین جور چشم سوم یا third eye که میگویند اگر در فردی فعال شد گله شیرها را مانند دسته موش ها کوچک و مانند دسته گوسفندان رام میکند . بله ما نیازمند چشم بصیرت هستیم که فرمول آن تقوا و پرهیز و سفارش به این دو است . اگر شعر بلدیم بنویسیم تحلیل شعر هم بلد باشیم . فرق است بین فردی که تنها شعر و تحلیل حفظ میکند تا آن که خود مینویسد و خود تحیلیل گر است . باید چه کنیم ؟ باید نواقص امروز را حل کنیم تا فردا هم در میدان فوتبال و هم در علم قهرمان شویم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۱ تير ۱۳۹۶
برده داری نوین که می گن همینه ها واسه انسان قیمت گذاری می کنن
Seychelles
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۱ تير ۱۳۹۶
عزیز در برادر ، انتظار داری از گروه مقدماتی بیان بالا!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۱ تير ۱۳۹۶
نترس پولشو شما نمیدی این قیمت برای باشگاههای اروپای است دوما اگربی خاصیت بود سومین گلزن لیگ هلند نمی شد .میشد تنبلی مثل تو فقط غور میزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۱ تير ۱۳۹۶
اینا با این پولا میخوان کجا ی دنیا رو بگیرن جلل خالق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۱ تير ۱۳۹۶
چه پولهایی میدن به این فوتبالیست های بی خاصیت که کاملا مشخصه میرن روسیه میبازن همون اول وبرمیگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۱ تير ۱۳۹۶
عزیزم تو یه کشور دیگه هست به شما ربطی نداره اونا سطح مدیریت بالایی دارن
آخرین اخبار