بسته هفتگی نرم افزار‌‌(شماره 162)؛

از دانلود نرم افزار میانبر آیفون برای اندروید تا مشاهده مطالب اینترنتی بصورت آفلاین

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود Assistive Touch؛ میانبر آیفون برای اندروید
دکمه شناور  مشهور آیفون یکی از پرکاربردترین ابزار های دارندگان این گوشی به حساب می اید که میتوانند بسیاری میانبر ها را در آن تنظیم نمایند. حال کاربران اندروید اگر به دکمه شناور آیفون علاقه مندند میتوانند با نصب نرم افزار Assistive Touch for Android این نرم افزار را دانلود و نصب کنند تا از امکاناتی حتی بیشتر از دکمه شناور آیفون بهره مند شوند.
 
دانلود آفیس سوئیت 9.0.8800 OfficeSuite Pro + PDF برای اندروید ؛ قدرتمندترین آفیس اندروید با پشتبانی از زبان فارسی و PDF
بدون اغراق یکی از بهترین نرم افزار های آفیس برای آندروید را باید OfficeSuite Pro + PDF دانست. توسط این برنامه می توان به ویرایش، مشاهده و اشتراک گذاری فایل های word، اکسل، پاورپوینت و همچنین اضافه کردن فایل های pdf به گوشی خود پرداخت.

امکان جستجوی فایل و همچنین فیلتر کردن برخی فرمت ها جهت یافتن سریعتر فرمت مورد نظر، از ویژگی های این برنامه است. OfficeSuite Pro همچنین از فرمت های ZIP، RTF و EML پشتیبانی می کند. با این برنامه امکان ذخیره سازی مستقیم فایل ورد در Google Docs و نیز کار با ایمیل نظیر مشاهده و ارسال نامه با قابلیت چسباندن فایل، میسر است.

دانلود آفیس سوئیت 9.0.8800 OfficeSuite Pro + PDF برای اندروید ؛ قدرتمندترین آفیس اندروید با پشتبانی از زبان فارسی و PDF
 

 دانلود 6.6.1.19 SwiftKey Keyboard؛ محبوبترین کیبورد اندروید با پشتیبانی از زبان فارسی 
SwiftKey Keyboard یکی از برترین صفحه کلید ها برای اندروید است  که اوایل سال 2016 توسط مایکروسافت خریداری شد. ویژگی های کاربردی و فناوری جدید برای تایپ سریع  و هوشمند و آسان با قابلیت هایی از جمله : اصلاح مشکلات تایپی , پیش بینی کلمات  , پشتیبانی از صفحه کلید پارسی و تبدیل صدا به متن از امتیازات این برنامه است. صدها پوسته جذاب و بسیار زیبا را نیز می‌توان از ویژگی های دیگر این صفحه کلید برشمرد.

دانلود SwiftKey Keyboard  برای اندروید و Ios / صفحه کلید قدرتمند برای تایپ سریع و هوشمند
 
 

دانلود 6.5.5.1 Pocket؛ مشاهده مطالب اینترنتی بصورت آفلاین
فرض کنید با گوشی یا تبلت خود در حال گشت و گذار در فضای وب هستید و به صفحاتی بر میخورید که مطالب بسیار خوبی دارد اما فرصت کافی برای خواندن آن را ندارید .  به ناچار یا باید آن ها را به صفحات نشانه گذاری شده اضافه کنید که این هم موجب تعدد زیاد این صفحات خواهد شد و همینطور این ویژگی مرورگر ها برای صفحاتی است که بخواهیم بارها به آن مراجعه کنیم نه فقط یک یا چند بار.
 
برای حل این مشکل ما برنامه Pocket را به شما پیشنهاد میکنیم ، با این برنامه میتوانید صفحات اینترنتی و محتواهای چند رسانه ای موجود در آن را بر روی گوشی خود ذخیره و در سر فرصت  به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به مطالعه و بازدید از آن ها بپردازید.
 
البته لازم است در این نرم افزار ثبت نام کنید که کار آسانی است و پس از آن این برنامه با مرورگرهای شما هماهنگ شده و به آنها اضافه میشود و تنها با شیرکردن صفحه و محتوای مورد نیاز خود و انتخاب برنامه پاکت ذخیره سازی انجام میشود.
 
 دانلود 2.1.2 Gesture Lock Screen؛ قفل صفحه نمایش با الگوی دلخواه
 بسیاری از کاربران از الگو یا پترن های 9 نقطه ای برای قفل صفحه نمایش خود استفاده میکنند که شاید اگر کسی به دست های آنها نگاه کند بتواند الگو را حدس بزند. برای حل این مشکل ما به شما نرم افزار  Gesture Lock Screen PRO  پیشنهاد میکنیم که با استفاده از آن الگویی با طرح دلخواه رابرای میتوانید برای دستگاه اندرویدی خود برگزینید.

دانلود Gesture Lock Screen PRO بر ای اندروید / قفل صفحه نمایش با الگوی دلخواه

 

 دانلود 3.18.0.3 Telegram Plus Messenger؛ تلگرام پلاس 
  امروزه تلگرام یکی از پرطرفدارترین پیام رسان ها در کشور به حساب می‌آید که بیش از 20 میلیون کاربر ایرانی برایش تخمین زده می شود. نسخه رسمی تلگرام در هر بروز رسانی ویژگی های جدیدی به نرم افزار خود اضافه می کند. اما برخی نسخه های غیر رسمی هم از این نرم افزار  منتشر شده است که حتی قابلیت های بیشتر هم دارد.
 
Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که به احتمال فراوان اگر آن را امتحان کنید شاید نسخه رسمی را هم کنار بگذارید. همچنین کاربرد نسخه های غیر رسمی ایجاد حساب کاربری دوم تلگرام با شماره ای دیگر است.

یکی از ویژگی های قابل توجه این نرم افزار پشتیبانی از زبان فارسی و همچنین جداکردن چت ها، ربات ها، کانال ها از یکدیگر است. این نسخه غیر رسمی به فاصله کوتاهی بعد از بروزرسانی نسخه رسمی تلگرام قابلیت های جدید را به تلگرام پلاس اضافه می‌کند.

به هیچ وجه از نام غیر رسمی نترسید زیرا بسیاری از کاربران از این نسخه استفاده کرده اند و هیچ مشکلی نداشته اند، بلکه از راحتی کار نسبت به نسخه رسمی لذت هم برده اند. در ضمن این نرم افزار توسط گوگل پلی هم تایید و ارائه شده است. 

Telegram Plus Messenger
 

 دانلود Gallery Vault 2.9.26؛ مخفی سازی عکس و ویدئو در گوشی
نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures یک ابزار عالی در زمینه مخفی کردن تصاویر و ویدئو ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به تعداد نامحدود تصاویر و ویدئو های موجود در گالری خود را مخفی و از گالری خارج کنید. حتی می توانید آیکون این نرم افزار را در گوشی خود نیز مخفی کنید تا دیگر حتی از وجود چنین برنامه در گوشی تان نیز باخبر نشوند. نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.

Gallery Vault – Hide Pictures
 
 

 دانلود Microsoft Office Lens 16.0.83؛ اسکن مدارک با برنامه رسمی مایکروسافت 
 نرم افزار Microsoft Office Lens ابزار اسکن از مدارک است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به یک اسکنر قدرتمند تبدیل کنید. این نرم افزار می توانید با برنامه OneNote متصل شود و یک خروجی از مدارک را در این نرم افزار قرار دهد. شما می توانید با اسناد خود، فایل های Word ،PowerPoint و PDF ایجاد کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Microsoft Office Lens
 
 

دانلود 3.8.25 SHAREit برای اندروید، ios و ویندوز/ انتقال سریع فایل‌ها بین گوشی و کامپیوتر
کاربران دستگاه های هوشمند با ظهور نرم افزاری انتقال سریع فایل از طریق وای فای دیگر فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریبا کنار گذاشته اند. معروف ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی ها زاپیا است اما این نرم افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی را محصول شرکت معروف لنوو Lenovo بر سرخود حس کرده است که SHAREit نام دارد. نرم افزار SHAREit سریع ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلت فرم) در جهان است.
 
 دانلود Self Camera HD Pro 3.0.129 ؛ نرم افزار گرفتن سلفی و عکاسی گرفتن از راه دور 
 نرم افزار Self Camera HD یکی از بهترین نرم افزار ها در حوزه گرفتن عکس های سلفی است. یکی از خصوصیت هایی که این نرم افزار را از دیگر برنامه ها متمایز کرده است، گرفتن عکس بدون دخالت دست است. به عنوان مثال می توانید صوت بزنید و سلفی بگیرید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار، استفاده از 4 فیلتر به صورت همزمان است. نرم افزار Self Camera HD در گوگل پلی امتیاز 4.1 از 5.0 را دریافت کرده است.

دانلود Self Camera HD Pro 3.0.129 ؛ نرم افزار گرفتن سلفی و عکاسی گرفتن از راه دور
 
 

دانلود AccuWeather Platinum 4.8.1 برای اندروید و ios ؛ دقیق ترین نرم افزار هواشناسی
نرم افزار AccuWeather یکی از معتبر ترین برنامه ها در حوزه پیش بینی وضعیت آب و هوا است. این نرم افزار از کشور ایران و تقریبا از تمام شهر ها و شهرستان های کوچک ایران نیز پشتیبانی می کند. AccuWeather هر دو ساعت بروز می شود و اطلاعت دقیق تری در اختیار شما قرار می دهد. یکی از توانایی های دیگر این نرم افزار، پیش بینی وضعیت آب و هوایی تا 15 روز آینده است که شدت باران و مدت زمان بارش را نیز تخمین می زند.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۳ تير ۱۳۹۶
سلام نرم افزاری که باهاش بشه روی تصاویر صدا گذاشت بزارید تنکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۳ تير ۱۳۹۶
سلام نرم افزاری که باهاش بشه روی تصاویر صدا گذاشت بزارید تنکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۳ تير ۱۳۹۶
سلام نرم افزاری که باهاش بشه روی تصاویر صدا گذاشت بزارید تنکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۳ تير ۱۳۹۶
سلام نرم افزاری که باهاش بشه روی تصاویر صدا گذاشت بزارید تنکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۶
با سلام
اگه امکان داره نرم افزار قفل بر روی فلش مموری وهارد اکسترنال هم روی سایت قرار بدید
ممنونم
آخرین اخبار