کرمان؛

امنیت پایدار استان مرهون تلاش های مسئولان قضایی

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بخش مهمی از امنیت پایدار و همه جانبه استان مرهون تلاش های بی شائبه و مستمر مسئولان قضاییست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر با تبریک هفته قوه قضاییه افزود: کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد.

وی خاطرنشان کرد: هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش های خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضایی کشور اسلامی و استان کرمان و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، و مجتهد متفکر، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: بدیهی است بخش مهمی از امنیت پایدار و همه جانبه استان کرمان مرهون تلاش های بی شائبه و مستمر مسئولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان خدوم این مجموعه است که تعامل، همکاری و هماهنگی با دیگر بخش ها داشته و ممانعت از تضییع حقوق شهروندان و مبارزه جدی با ناهنجاری های اجتماعی و مفاسد خرد و کلان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی یادآور شد: امیدوارم درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است سیستم قضایی استان  همچون گذشته حامی و پشتیبان سازمانهای تابعه در جهت خدمت به مردم شریف این دیار و ارتقاء رفاه عمومی باشد.

سردار بنی اسدی فر افزود: به همین مناسبت برخود لازم می دانم هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم و متعهد و دست اندرکاران امر قضاوت در استان کرمان بویژه رییس کل محترم دادگستری استان و دادستان محترم استان تبریک گفته و از پیشگاه باری تعالی برای آنان صحت و سلامتی مسالت نمایم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.