میرعمادی، حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را نشان دهنده بصیرت ملت ایران دانست و افزود: راهپیمایی روز قدس یکی از جلوه های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان در مراسم راهپیمایی روز قدس در خرم آباد، گفت: روز جهانی قدس نمایش صف بندی حق و باطل و اعلام انزجار و مخالفت امت اسلامی با هرگونه بی عدالتی، ظلم و تجاوزگری است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس نمادی از مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است، افزود: رژیم صهیونیستی رژیمی جعلی، بی ریشه و عامل اصلی تفرقه و کشتار مسلمانان است.

آیت الله میرعمادی، با اشاره به حمایت رژیم صهیونیستی و استکبار از گروه های تکفیری و تروریستی در کشتار مسلمانان، اظهار داشت: حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها سیلی ملت به توطئه های دشمنان بود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تداوم حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها است، افزود: مردم ایران اسلامی با حضور خود در واقع سپاسگذاری و تقدیر خود را از حمله موشکی اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است، افزود: این مشاکت گسترده مردم در عرصه راهپیمایی روز قدس نشان دهنده ایستادگی ملت مسلمان ایران در راه آرمان های انقلای، امام، نظام و رهبری است.

آیت الله میرعمادی، در ادامه گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس بار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام جنایات صهیونیست های ظالم و داعشی های کافر را محکوم کردند.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.