کرمانشاه؛

عمل به وظایف و تکالیف مهمترین موضوعی که باید در راس کارها باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید بر روی جرایم و مرتکبین آن کار علمی صورت گیرد که مشخص شود ریشه کار کجاست.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه  گفت : مهمترین موضوعی که باید در راس کارها قرار گیرد، عمل به وظایف و تکالیف است.

وی  افزود: اینکه حضرت امام (ره) از شهید بهشتی همواره تقدیر و تجلیل کردند به سبب این بود که ایشان به وظایف خود درست عمل کردند و خود حضرت امام(ره) بارها تاکید داشتند که همه ما مکلفیم به تکالیف خود عمل کنیم و شکست و پیروزی زیاد مهم نیست.

امام جمعه کرمانشاه کار دستگاه قضایی را حساس دانست و گفت: حساسیت کار در دستگاه قضایی بگونه ای است که کوچکترین کم کاری و بی توجهی می تواند تبعات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود کار علمی را اصل قرار داد و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشگاهیان خواستار کار علمی شدند و همین امر در خصوص جرائم و مرتکبین آن نیز باید صورت گیرد تا مشخص شود مشکل کار کجاست که جرم اتفاق می افتد و با ریشه یابی موضوع، به اساس آن پی برد و با این شیوه جرائم را کاهش داد.

  محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان نیز گفت: جریان نفاق لیبرال ها که با اسلام سر ستیز داشتند و قصد انحراف و نفوذ در انقلاب را در سر  می پرورنداند، انواع تهمت ها را به شهید بهشتی زدند و در این میان افراد بی بصیرتی هم بودند که باور می کردند، به همین خاطر و مظلومیت ایشان بود که حضرت امام (ره) فرمودند مظلومیت شهید بهشتی از شهادت ایشان بالاتر بود.

وی افزود: جایی که مقام معظم رهبری انتظار خود را از دستگاه قضائی اینگونه بیان می کند که باید 100درصد انقلابی باشد، ما نیز عزم خود را بر این باور جزم کرده ایم که در خط ولایت و در خدمت مردم به وظایف خود عمل کنیم.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار