شیراز؛

قول مساعد استاندار در حمایت از تیم هندبال لارستان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت: استاندار فارس برای حضور مقتدرانه تیم شهید چمران لارستان در مسابقات آسیایی قول همکاری داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت: در نشست مدیرکل ورزش و جوانان با استاندار فارس که با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار، فرماندار ویژه و رئیس ورزش و جوانان لارستان برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات تیم هندبال شهید چمران برای اعزام به‌مسابقات آسیایی، استاندار فارس قول داد از حضور شهید چمران در مسابقات حمایت کند.

طیبی افزود: به دستور استاندار فارس حمایت از تیم هندبال شهید چمران در دستور کار مسئولان اجرایی استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: حامی مالی تیمکه در این نشست حضور داشت به همراهی و حمایت از هندبالیست‌های لاری در جام باشگاه‌های آسیا ابراز علاقه کرد.

طیبی بیان کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده نیازمند به اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی برای اعزام تیم شهید چمران به رقابت‌های آسیایی هستیم که با حمایت مسوولان و حامی تیم، هزینه اعزام تیم در حین برگزاری مسابقات پرداخت می‌شود.

وی با بیان این که همکاری حامی تیم در رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور نیز ادامه دارد، اظهار کرد: حامی مالی تیم در صورت کسب نتایج مطلوب بانوان هندبالیست در مسابقات آسیایی و سنجیدن شرایط موجود به حمایت از این تیم اقدام می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به نبود حضور بازیکنان شهید چمران لارستان در تیم ملی علی رغم قهرمان شدن این تیم در لیگ برتر، تصریح کرد: قرار شد ضمن مکاتبه مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با رئیس فدراسیون هندبال این موضوع پیگیری شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار