ساری؛

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی مازندران با مردم در سامانه ۱۹۷

جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی مازندران با مردم در سامانه ۱۹۷ روز دوشنبه ۱۲ تیرماه در مسجد صاحب الزمان ساری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، پایگاه خبری پلیس اعلام کرد دفتر نظارت همگانی بازرسی انتظامی استان در اطلاعیه ای، از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با مردم روز دوشنبه ۱۲ تیرماه در مسجد صاحب الزمان شهرستان ساری خبر داد.

 در این اطلاعیه آمده است، به اطلاع مردم شریف و ولایتمدار استان مازندران می‌رساند، جلسه ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی استان با شهروندان از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۲ تیرماه در محل مسجد صاحب الزمان واقع در ساری خیابان ۲۲ بهمن برگزارخواهد شود.

براساس این گزارش، این جلسه با حضور سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران به همراه معاونان ستادی و اجرایی اعم از بازرسی، نیروی انسانی، وظیفه عمومی، راهور، پاوا، آگاهی و فرمانده انتظامی شهرستان مرکز استان برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه از همه هم استانی‌ها دعوت شد تا به صورت حضوری و یا با شماره تلفن ۱۹۷  با ارائه نقطه نظرات، انتقاد، شکایت، پیشنهاد، تقدیر و تشکر، پلیس را در تامین نظم و امنیت بهتر و آسایش بیشتر جامعه یاری کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.