توفیقی:جپاروف بازیکن استقلال است و از او شکایت کرده ایم

مسئول نقل و انتقالات استقلال گفت:درباره وضعیت جپاروف به فدراسیون فوتبال شکایت کرده ایم و با رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، شکایت خود را به فیفا ارسال می‌کنیم.

پندار توفیقی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت جپاروف در استقلال و عقد قرارداد این بازیکن با سپاهان اظهار داشت:در ابتدا باید بگویم جپاروف بازیکن استقلال است و هم اکنون این بازیکن یک ماه در تمرینات تیم ما شرکت نکرده که به طور حتم مطابق قانون با او برخورد خواهد شد. 

وی ادامه داد:در هر صورت اگر باشگاه سپاهان قراردادی را با سرور جپاروف به امضاء رسانده این کار عملاً غیرحرفه‌ای است .

توفیقی افزود: زمانی که ما با جپاروف قرارداد منعقد کردیم در فیفا تعلیق بودیم و همچنین در استفاده از بازیکن در مسابقات رسمی و غیر رسمی تعلیق بودیم اما در عقد قرارداد با بازیکنان مشکلی نداشتیم .به این ترتیب جپاروف بازیکن ما است و در صورتی که به هر تیمی دیگر برود باید 2 برابر رقم قراردادش به باشگاه استقلال خسارت بدهد.

مسئول نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت:درباره وضعیت این بازیکن به فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌ایم و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان هم رأی را به نفع ما صادر کرده و به همین دلیل رأی کمیته تعیین وضعیت را با شکایت خودمان به فیفا ارسال خواهیم کرد. 

وی درباره اینکه آیا در حال حاضر جذب بازیکن جدید در دستور کار قرار دارد یا خیر گفت:خیر فعلا جذب هیچ بازیکنی در دستور کار ما قرار ندارد و در آینده در صورت نیاز این کار را انجام می دهیم.

 

شکایت استقلال از بازیکن ازبکستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار