اهواز؛

همنوایی برخی از مسؤولان داخلی با دشمنان

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: همنوایی برخی از مسؤولان داخلی با دشمنان قابل قبول و پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران به دلیل ماموریت خود پیوسته از سوی دشمنان مورد حمله قرار گرفته است،افزود: همنوایی برخی از مسؤولان داخلی با دشمنان قابل قبول و پذیرش نیست و سپاه سپاه برای همکاری از سوی دولت‌های مختلف مورد تقاضا بوده است‌.

حجت الاسلام سید محسن شفیعی اظهار کرد: یکی از مسائلی که از اول پیروزی انقلاب اسلامی با آن مواجه بودیم، حمله نظام سلطه در تمام سطوح و جوانب به نهادهای برخواسته از انقلاب اسلامی است.


وی ادامه داد: بیشترین هجمه نظام سلطه به اصل نظام جمهوری اسلامی بوده و است و در همین رابطه هر عاملی و مجموعه‌ای که نقش موثر و کارآمدتری در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی داشته باشد، بیشتر مورد هجمه استکبار جهانی قرار می‌گیرد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: بر همین اساس ولایت فقیه مورد هجوم و تخریب دشمنان انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد، یکی از نهادهایی که پیوسته از سوی دشمنان هدف قرار گرفته، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد مقدسی است که ماموریت و مسؤولیت آن در نامش تعریف شده است و هدف این نهاد پاسداری از انقلاب اسلامی است، این نهاد آن قدر مقدس است که امام راحل فرمودند که «ای کاش من هم یک پاسدار بودم».


شفیعی عنوان کرد: اینکه در فضای داخلی کشور، گاهی مطالبی از زبان‌ها و یا اینکه قلم‌هایی صادر شود، که خواسته یا ناخواسته همنوایی با صدای دشمنان باشد، قابل قبول و پذیرش نیست.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: مسؤولان کشور در هر رده و جایگاهی که هستند، یادشان باشد که این خط کلی که امام امت ترسیم کردند و فرمودند که هر جا دشمن برای شما هورا کشید و یا کف زد، آن جا تامل، تفکر و بررسی کنید.

وی ادامه داد: فارغ از مباحثی که طرح شد، آیا در شرایطی که هویت اسلامی و نظام مقدس ما مورد تهدید دشمنان است و در این راه دشمن از هیچ ترفندی برای لطمه زدن به ما فروگذاری نمی‌کند، تضعیف نهادهای اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی کار درستی است و یا در شرایطی که دشمن به گستردگی تحریم‌ها و از عشق تحریم به انقلاب اسلامی سخن می‌گوید و آنها را به صورت رسمی اعلام می‌کند، ما باید ستون‌های خیمه انقلاب اسلامی را تضعیف کنیم.

شفیعی اظهار کرد: بنده به سهم خودم ایرادی نمی‌بینم که اگر مسؤولی نقد و یا نسخه اصلاحی داشته باشد، این را در جلسات خصوصی و یا در نهادهای سیاست‌گذاری مطرح کند، اما در فضای رسانه‌ای و عمومی تضعیف نهادهای انقلاب اسلامی به صلاح و مصلحت هیچکس نیست و قطعا خسارت و زیان‌های زیادی را برای کشور خواهد داشت.

وی بیان داشت: سپاه سد مستحکم و بنیان مرصوصی است که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کرده است و این نهاد نماد اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است و برای دوستان انقلاب اسلامی مایه آرامش و دلگرمی و برای دشمنان انقلاب اسلامی مایه ناآرامی و آشفتگی است.

شفیعی متذکر شد: در طول حدود چهار دهه از انقلاب اسلامی در هر جایی که خطری انقلاب را تهدید کرده است، سپاه در آن صحنه با نشاط، کارآمد و موثر حضور پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: حضور سپاه پاسداران محدود و محصور در حوزه نظامی و دفاعی نبوده است، در حوزه عمران، در حوزه صنعت، در حوزه توسعه اقتصادی کشور حضور پیدا کرده است و در ادوار مختلف از سوی دولت‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران، سپاه برای همکاری مورد تقاضا بوده است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: در هر کجا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پیدا کرده است، به درخواست مسؤولان نظام مقدس اسلامی بوده است.

وی عنوان کرد: امروز هر کاری، هر حرفی و هر عملی که دشمنان نظام اسلامی را خوشحال و امید در دل نظام سلطه قرار دهد، قطعا مردود و ممنوع است و به هیچ وجه نباید در این میدان قدم گذاشت.

شفیعی افزود: الحمدالله امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تبعیت از جایگاه ولایت و فرماندهی معظم کل قوا، از باورهای دینی مردم، از آرمان‌های امام راحل و از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی دفاع می‌کند و برای آن شهید و جانباز می‌دهد.
 

انتهای پیام/م

 

لزوم تبعیت از جایگاه ولایت و فرماندهی معظم کل قوا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.