لحظه پرت شدن کودک به بیرون از ماشین +فیلم

حفظ امنیت کودکان در هنگام رانندگی از اهمیت بالایی برخوردار است به همین خاطر از رها کردن کودکان در صندلی عقب باید پرهیز شود نکته ای که اگر رعایت نشود حوادث تلخی را به دنبال خواهد داشت

لحظه پرت شدن کودک به بیرون از ماشین +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تامین امنیت سرنشینان خودرو گاه از دایره وظایف خودروسازان خارج است. تامین امنیت و حفاظت از سرنشینان در هنگام رانندگی به عهده راننده اتومبیل است. یکی از مهمترین وظایف راننده حفاظت از کودکان حاضر در اتومبیل است. کودکان به علت بازی‌گوشی زیاد تمایل دارند ابزارهای خودرو را مورد آزمایش قرار دهند.

در یکی از کشورهای شرق آسیا هنگام رانندگی کودک حاضر در اتومبیل با فشردن شاسی درب صندوق عقب به بیرون از اتومبیل پرت می‌شود اما سرنشینان خودرو متوجه این اتفاق نمی‌شوند و به حرکت خود ادامه می‌دهند. در ویدئو زیر چگونگی این حادثه را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

نجات معجزه‌آسای کودک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
وااااییییییی خدای من......
Iran (Islamic Republic of)
فرخی
۰۷:۴۵ ۱۸ تير ۱۳۹۶
متاسفانه هموطنان عزیزمان نسبت به فرزندانشان خیلی بی تفاوت شده اند. در چندین موارد دیده شده که بچه هایشان را روی صندلی عقب می گذارند و دیگر کاری به او ندارند که چه کار خطرناکی می کند.
بچه ها چندیست نیمی از بدن خود را از ماشین بیرون آورده و یا روی درب ماشین در حال حرکت می نشینند. و پدر و مادرها هم نسبت به این عمل آنها خیلی بی تفاوت هستندخدایی ناکرده یک ضربه یا یک مانع و یک ترمز ناگهانی فاجعه جبران ناپذیری را بوجود خواهد آورد . لذا از رسانه ها خواهشمندم تذکرات و هشدارهای لازم را به خانواده ها بدهند. متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۱ دی ۱۴۰۰
راست میگی خلیییی بی تفاوت هستند.
آخرین اخبار