تبریز؛

ضرورت تقویت زیرساخت ها و بومی سازی تکنولوژی درکشور

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در مسایل مختلف گفت: تقویت زیرساخت ها و بومی سازی تکنولوزی های مورد نیاز در کشور یک امر ضروری است.

ضرورت تقویت زیرساخت ها و بومی سازی تکنولوژی درکشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت متاسفانه کشورهای دیگر در مسایلی همچون تکنولوژی خودرو و موبایل و برخی مسایل دیگر بر ما تسلط دارند.

وی ادامه داد: تهدیدها و حوادث بسیار ساده اتفاق می افتد ولی ایستادگی در مقابل این مسایل هزینه بر است.

سردار جلالی اظهار کرد: امروز تمام نیازهای دفاعی کشور را خودمان تولید و تامین می کنیم یعنی هر نیازی که استراتژی کشور ایجاب کند در کشور خودمان تولید می شود.

وی گفت: امروز کشور ما دارای اراده دفاعی عمیق و مستحکم است و این نشان می دهد که توانسته ایم قدرت، تولید کنیم، به آن شکل دهیم و آن را توسعه بخشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت و ضرورت آشنایی جامعه با موضوع پدافند غیرعامل گفت: خوشبختانه این موضوع به خوبی در جامعه معرفی شده است و ائمه جماعت نیز آماده همکاری در این زمینه هستند.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم با اشاره به تقویت سازمان پدافند غیر‌عامل در سال های اخیر افزود: آشنایی مردم با موضوع پدافند غیرعامل نسبت به گذشته بهتر شده است.

 

انتهای پیام/ش

اهمیت و ضرورت آشنایی جامعه با موضوع پدافند غیر عامل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۴ تير ۱۳۹۶
باید درهمه حیطه ها تمرکز زدایی بشه دراینصورت ایران پیشرفت میکنه یعنی فرقی بین سیستان و بلوچستان و تهران وجود نداشته باشه
آخرین اخبار