مراسم قرعه کشی رقابت های فوتبال جام جهانی زیر 17 سال روز جمعه ،با حضور کامبیاسو و کانو به عنوان مهمانان ویژه در هند برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مراسم قرعه کشی رقابت های فوتبال جام جهانی پسران زیر 17 سال روز جمعه با حضور نمایندگان تیم های راه یافته به این مسایقات، از جمله جمهوری اسلامی ایران، در دهلی نو انجام خواهد شد و تیم ملی نوجوانان کشورمان حریفان خود را خواهد شناخت.


بر اساس اعلام سایت فیفا در مراسم قرعه کشی علاوه بر نمایندگان تیم ها ، نوانکو کانو و استبان کامبیاسو دو چهره شاخص فوتبال جهان نیز حضور خواهند داشت.
کانو بازیکن سابق تیم ملی نیجریه، با تیم ملی نوجوانان کشورش فاتح جام جهانی 1993 شده در حالی که کامبیاسو هم به همراه آرژانتین در مسابقات جام جهانی این رده سنی در سال  1995 شرکت داشت.


کانو سال 1996 مدال طلای المپیک را به دست آورد، دو بار به عنوان بازیکن سال آفریقا انتخاب شد و در جام جهانی 1998، 2002 و 2010 بازی کرد.
کامبیاسو در جام جهانی زیر 20 سال، 1997 با آرژانتین به عنوان قهرمانی دست یافت و در جام جهانی 2010 هم عضو تیم ملی بزرگسالان کشورش بود.


گفتنی است، بنا بر اعلام عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان، تیم ملی کشورمان در سید 2 مسابقات قرار گرفته است.


انتهای پیام/

قرعه کشی جام جهانی نوجوانان با حضور کانو و کامبیاسو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار