شیراز؛

مصاف حساس نماینده فارس و گیتی پسند اصفهان در دسته برتر فوتسال کشور

هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور با برگزاری دو دیدار از سر گرفته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در حساس‌ترین مسابقه هفته سوم رقابت‌های دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ١٧ روز یکشنبه ١٨ تیرماه لبنیات ارژن شیراز رو در روی گیتی پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی قرار خواهد گرفت.


سالن ابوالفتحی شیراز میزبان این مسابقه است.


شاگردان حمید کمالی در تیم ارژن از ٢ دیدار گذشته خود به یک تساوی خانگی مقابل مقاومت البرز رسیده اند و در هفته دوم مغلوب آتلیه طهران قم شدند.


در طرف مقابل گیتی پسند اصفهان که در هفته نخست دیدار خود را برگزار نکرد در هفته دوم با نتیجه پرگل ٥ - ٣ مقاومت البرز را از پیش رو برداشت.


افضل سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به بازی تیمش مقابل ارژن شیراز گفت: فکرمان معطوف به بازی با ارژن فارس است و باید فیلم بازی آن‌ها را ببینیم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بررسی کنیم، سپس در تمرینات پیاده شود و با شرایط ایده‌آل مقابل ارژن قرار بگیریم تا ایراداتمان برطرف شود.


حمید کمالی سرمربی تیم ارژن با اشاره به بازی بعدی این تیم مقابل گیتی‌پسند و با توجه به مشکلات پیش آمده و پرداخت نشدن ورودی حضور در رقابت‌ها توسط ارژن گفت:: درحال حاضر کارت‌های بازیکنان را از ما گرفته‌اند تا پول ورودی را به حساب سازمان لیگ واریز کنید، فکر نکنم دیگر بگذارند بازی کنیم.


علی پورافشار، محمدعلی سیاحی، علیرضا قربانی و هادی فراهانی قضاوت دیدار حساس ارژن شیراز و گیتی پسند اصفهان را بر عهده دارند.


در دیگر دیدار آغازین هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور مقاومت البرز میزبان شهروند ساری است.


گفتنی است سایر بازی‌های هفته سوم رقابت‌های دسته برتر فوتسال کشور دوشنبه و سه شنبه ١٩ و ٢٠ تیرماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

دیدار نماینده فارس برابر گیتی پسند اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.