فشنگچی: درباره مسائل مالی نفت تهران تابع تصمیم علی کریمی هستیم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنان نفت تمرکزی روی مسائل مالی ندارند و هر تصمیمی علی کریمی بگیرد از آن تبعیت می کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین فشنگچی درباره آغاز تمرینات تیم نفت تهران بیان کرد: کار سختی را پیش رو داریم چراکه برخلاف سایر تیم ها که فصل بدنسازی خود را به پایان رسانده اند، تیم نفت به تازگی این دوران را آغاز کرده است. با این وجود امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی، عقب ماندگی خود را جبران کنیم چراکه باید در چند جبهه بجنگیم.

وی درباره رفع مشکلات مالی تیم نفت اظهار داشت: درحال حاضر به این مسائل فکر نمی کنیم و هر تصمیمی علی کریمی بگیرد، از آن تبعیت می کنیم.

فشنگچی درمورد خشونت بازیکنان نفت در بازی با پاراگ تصریح کرد: حریف تا حدی رو به خشونت آورده بود. به همین دلیل بازیکنان ما هم این دیدار تدارکاتی را جدی گرفتند.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره تقابل علی کریمی با پرسپولیس در دیدار سوپرجام اظهار داشت: تیم ما از لحاظ بدنی از پرسپولیس عقب تر است و فشار زیادی روی نفت وجود دارد. علی کریمی و بازیکنان پرسپولیسی نفت، بازی حساسی مقابل این تیم دارند اما امیدواریم در این بازی سخت، هواداران را راضی کنیم.

انتهای پیام/

نفت تقابل سختی با پرسپولیس دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار